Πολλά προγράμματα πέραν της μουσικής για το Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής | xronos.gr

Πολλά προγράμματα πέραν της μουσικής για το Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής

30/05/24 - 8:00
Ο συντονιστής των προγραμμάτων Erasmus, Φώτης Φωτιάδης

Δύο εγκεκριμένα προγράμματα Erasmus «τρέχουν» από την αρχή του έτους, με έμφαση στην πολυπολιτισμικότητα και τη συμπερίληψη

Παρά τη γενική αντίληψη ότι το Μουσικό Σχολείο ασχολείται… αποκλειστικά με τη μουσική, αυτό απέχει πολύ από την πραγματικότητα, καθώς το σχολείο «τρέχει» πληθώρα εκπαιδευτικών δράσεων και παράλληλων δραστηριοτήτων που προάγουν την σφαιρική παιδεία και την εμβάθυνση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών του.

Με αυτό το σκοπό, ομάδα καθηγητών του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής με επικεφαλή και συντονιστή τον εκπαιδευτικό του σχολείου Φώτη Φωτιάδη μαζί με τους εκπαιδευτικούς Κωνσταντίνο Αραμπατζόγλου, Χρήστο Ναλμπάντη, Θεοδώρα Καραγκιοζάκη, Γιάννη Δάσκαλο, Δήμο Δανά, Ειρήνη Σταμπούλογλου, Άννα Παυριανίδου και Στέλλα - Μαρία Κάλτσου, εργάστηκε από τους θερινούς μήνες του 2023 για να διεκδικήσει χρηματοδότηση για νέα έργα Erasmus.

Παράλληλα για το σχολείο εγκρίθηκαν και προγράμματα δραστηριοτήτων σε εθνικό επίπεδο οι οποίες δεν συνάδουν με τη μουσική, ενώ ακόμα λειτουργούν και όμιλοι σκακιού και αστρονομίας.

Δύο χρηματοδοτούμενα προγράμματα Erasmus για το Μουσικό Σχολείο
Την Πέμπτη 28 Μαΐου παρουσιάστηκε η πρόοδος ενός προγράμματος που εγκρίθηκε έπειτα από την ομαδική δουλειά των εκπαιδευτικών με τίτλο «Let’s CLIL together», που αποτελεί μια σύμπραξη από σχολεία τριών χωρών: Ελλάδα, Γαλλία και Πορτογαλία. Το CLIL, πρόκειται για μια μέθοδο εκμάθησης που ενσωματώνει τα αγγλικά μέσα στα υπόλοιπα αντικείμενα εκμάθησης.

Σύμφωνα με τον Φώτη Φωτιάδη, το πλεονέκτημα της μεθόδου αυτής είναι ότι οποιοσδήποτε μαθητής από ξένη χώρα που ξέρει να μιλάει αγγλικά έρχεται να σπουδάσει ως μαθητής σε μία άλλη χώρα, θα μπορεί πολύ εύκολα να ενσωματωθεί μέσα στην τάξη, αφού γνωρίζει την γλώσσα στην οποία γίνεται το μάθημα. «Και γιατί βλέπουμε εδώ την Πολωνία, η οποία είναι συντονιστής; Διότι έχουμε το πρόβλημα ότι δέχτηκαν πολλούς μετανάστες στην Ουκρανία λόγω του πολέμου. Οπότε αν υιοθετήσουμε αυτό το μοντέλο, ένας μαθητής από την Ουκρανία μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα σχολείο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κος Φωτιάδης.

Το δεύτερο πρόγραμμα που τρέχει το σχολείο είναι το πρόγραμμα SMILES (Science Music Inclusion Learning in Education & Sports), μια σύμπραξη τριών σχολείων στο οποίο το Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής βάζει την μουσική τεχνογνωσία, ένα γαλλικό βάζει το επιστημονικό κομμάτι και ένα σχολείο από την Πορτογαλία βάζει το πρίσμα της μουσικής και της πολυπολιτισμικότητας. Πρόκειται για μια συνεργασία στην οποία όλοι προσφέρουν κάτι στο οποίο υπερέχουν εκ των άλλων, με απώτερο στόχο να χρησιμοποιηθούν αυτά τα μέσα για να αναπτυχθεί η έννοια της πολυπολιτισμικότητας και της συμπερίληψης στα σχολεία.

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr