"Ψαλιδίζοντας" την κρίση | xronos.gr
Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ

"Ψαλιδίζοντας" την κρίση

10/02/17 - 11:00

Ελ. Τριανταφυλλίδου: "Η μόδα εξελίσσεται και η τεχνολογία στα προϊόντα αλλάζει διαρκώς. Γι' αυτό πρέπει να είμαστε ενήμεροι"

Η κρίση θέλει καλοπέραση λέει το ρητό, η κρίση ίσως να θέλει κι ένα ωραίο κούρεμα θα προσθέσουμε εμείς. Πήξαμε στη μιζέρια και μικρές κινήσεις είναι αυτές που μας απεγκλωβίζουν από αυτή, μας τονώνουν λίγο το ηθικό, κι αντιμετωπίζουμε ακόμη και το άδειο πορτοφόλι με ...διάθεση και ομορφιά. Φυσικά, ακόμη και στην κομμωτική ο ανταγωνισμός είναι υψηλός. Κομμωτήρια και κουρεία στον καιρό της κρίσης δεν αντέχουν και βάζουν λουκέτο, "παρακολουθώντας" όχι την τάση της μόδας αλλά την τάση της κρίσης που θέλει ένα-ένα τα μαγαζιά να κλείνουν.


Παρόλα αυτά κάποιοι ιδιώτες, με έμφαση στην καινοτομία, τη σχέση με τον πελάτη και τη διαρκή εκπαίδευση, διατηρούν τα μαγαζιά τους και μάλιστα χαίρουν θετικών σχολίων καθημερινά. Έτσι και η Έλενα Τριανταφυλλίδου, όπως μας λέει έκανε την αγάπη της επάγγελμα, έφτιαξε με μεράκι το κομμωτήριο Gossip κι έκτοτε προσπαθεί να βελτιώνεται διαρκώς.


ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
"Προτεραιότητά μας είναι να συμμετέχουμε σε σεμινάρια, για να είμαστε μπροστά από τους συναγωνιστές. Η μόδα εξελίσσεται και η τεχνολογία στα προϊόντα αλλάζει διαρκώς, γι' αυτό πρέπει να τα παρακολουθούμε, ώστε να βελτιώνουμε την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών", αναφέρει η ιδιοκτήτρια.


Στο παραπάνω πλαίσιο, τελευταία της ενέργεια ήταν να παραβρεθεί στο σεμινάριο της Schwarzkopf Professional που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου στο The Met Hotel στη Θεσσαλονίκη, με σκοπό να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις και καινοτομίες στο ξανθό από τη Schwarzkopf Professional. Επίκεντρο του σεμιναρίου αποτέλεσε το λανσάρισμα της νέας σειράς blondme. Η blondme είναι η μοναδική brand χρώματος και περιποίησης bonding, πραγματικά αφιερωμένο στα ξανθά. Στο σεμινάριο παρουσιάστηκαν έξι ήδη κουρέματος και τεχνικές που ξεπερνούν κάθε ξανθιά πρόκληση. Η ενσωματωμένη τεχνολογία bolding προσφέρει τέλεια ξανθά αποτελέσματα σε τρία βήματα: προστασία δεσμών, δημιουργία δεσμών και διατήρηση δεσμών. Το σεμινάριο υποστηρίχθηκε από τους διάσημους κομμωτές Hooker & Young με τη δικιά τους κολεξιόν, ενώ παρευρέθηκαν πάνω από 200 κομμωτές.


Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ ΥΠΕΡΝΙΚΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Η αγάπη για το "ψαλίδι" φαίνεται πως υπερνίκησε την κρίση, τουλάχιστον στην περίπτωση της Έλενας. Η ίδια τονίζει ότι "παίζουν ρόλο το καλό κλίμα, η τεχνογνωσία, η εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα. Όταν φεύγει η πελάτισσα με το χαμόγελο στα χείλη, αυτό σημαίνει ότι κάναμε καλά τη δουλειά μας", ενώ για το λόγο που επέλεξε αυτό το επάγγελμα αναδεικνύει πως "λατρεύω τη δουλειά μου κι έχω πάθος γι' αυτή. Δεν με κουράζει και είναι μεγάλη ευλογία να κάνεις κάτι που αγαπάς και να αμείβεσαι. Γι' αυτό μπορώ να δουλεύω ακόμη και  15 ώρες την ημέρα, χωρίς να με κουράζει". Η αγάπη έγινε επάγγελμα κι εκεί έδεσε το "γλυκό".


Για το τι ζητούν οι πελάτισσές της καταλήγει στο ότι "θέλουν συνέχεια να αλλάζουν τα μαλλιά τους, κι αυτό το βλέπω στην καθημερινότητα. Ναι μεν υπάρχει το ποσοστό των πελατών που μένουν σε σταθερά κουρέματα, αλλά ειδικά η νεολαία ψάχνεται συνέχεια, αλλάζει χρώματα και κουρέματα. Στις επισκέψεις έρχονται, ζητούν αλλαγές και συζητούν μαζί με και για την επόμενη αλλαγή".

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr