Είναι το δημογραφικό, ηλίθιε!

Το μεσογειακό κλίμα που ευνοεί το τουρισμό, όλο τον χρόνο, μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε υποδομές και να εκμεταλλευτούμε αυτήν την προοπτική Θεωρείται leader στις πωλήσεις, στην φιλοξενία διεθνούς χαρακτήρα συνεδρίων, στην προώθηση τουριστικών πακέτων διαμονής σε πολυτελή ξενοδοχεία καταφέρνοντας να βγάζει ασπροπρόσωπη την πατρίδα μας στους πιο απαιτητικούς πελάτες τους Συνέντευξη Μελαχροινή Μαρτίδου
Είναι Κομοτηναία και ασχολείται εδώ και 20 χρόνια με την προώθηση του τουρισμού, την φιλοξενία μεγάλων διεθνούς χαρακτήρα συνεδρίων, ενώ δραστηριοποιείται με επιτυχία στις δημόσιες σχέσεις μεγάλων ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης και παράλληλα βρίσκει χρόνο για πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες, για να ταξιδεύει, να φροντίζει τις κόρες της και να διατηρεί δεσμούς με τη γενέτειρα, την Κομοτηνή.
Ζητάμε να μας δώσει ένα σύντομο βιογραφικό. «Γεννήθηκα και μεγάλωσα, στην γραφική πόλη της Κομοτηνής. Φοίτησα στην Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων, αρχικά στην Αλεξανδρούπολη, για ένα χρόνο και στην συνέχεια, στην Αθήνα, για άλλα δύο χρόνια.
Έκανα την πρακτική μου εξάσκηση, σε 5* ξενοδοχείο στην Κω και στην συνέχεια εργάστηκα στην Κρήτη, σε πολυτελή ξενοδοχεία, όπως, Rithymna Beach, Elounda Beach, Creta Palace. Στην Κρήτη, έζησα 12 χρόνια περίπου, όπου δημιούργησα και την οικογένειά μου. Γνώρισα τον σύζυγό μου, τον ξενοδοχείο που δούλευα. Οι δύο μου κόρες, γεννήθηκαν στο Ηράκλειο Κρήτης και πρωτοπήγαν στο σχολείο στο Ρέθυμνο. Αργότερα, μετά το διαζύγιο, από τον πρώην σύζυγό μου, εγκαταστάθηκα στην Θεσ/νίκη, όπου και συνέχισα, να εργάζομαι, στον ίδιο χώρο, σε γνωστά ξενοδοχεία της πόλης. Ενδιάμεσοι σταθμοί,της καριέρας και της ζωής μου,ήταν η Κύπρος και η Θάσος» θα μας πει.
Την συναντούμε στο Grand Hotel Mediterranean όπου μας υποδέχεται σαν καλή οικοδέσποινα. Μας φέρνει σε επαφή με την Νώπη Σαββίδου υπεύθυνη μάρκετιγκ, μας δείχνουν τους χώρους του νέου ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην Δυτική Θεσσαλονίκη που έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στις ξενοδοχειακές υποδομές και φημίζεται για τις γαμήλιες δεξιώσεις, τα events και τα συνέδρια που φιλοξενεί. Η Άννυ Μουμτζίδου κλείνει το κινητό της που χτυπά συνέχεια, για να μιλήσουμε. Απαντά με περίσκεψη, μετρημένο λόγο και με ευθύτητα.
Πως επιλέξατε τον δρόμο του τουριστικού μάρκετιγκ;
-Στην διάρκεια, της επαγγελματικής μου καριέρας, εργάστηκα, στους τομείς των δημοσίων σχέσεων, του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Πιστεύω, ότι οι τομείς αυτοί, πολύ σημαντικοί και ότι ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία μου και στις σπουδές μου.
Συνεδριακός τουρισμός, ποιες οι προοπτικές ανάπτυξής του, αλλά και η δυνατότητα προβολής της πατρίδας μας;
-Ο συνεδριακός τουρισμός, συνδέεται με την παρακολούθηση συνεδρίων και εκθέσεων και αντιπροσωπεύει, μία σημαντική αγορά σε διεθνές επίπεδο. Η Ελλάδα αποτελεί, Ιδανικό προορισμό για συνέδρια και επιχειρηματικές συναντήσεις. Συνδυάζει εξαιρετικές συνεδριακές εγκαταστάσεις,αρχαιολογικούς χώρους, αγορές και νυχτερινή ζωή. Το μεσογειακό κλίμα, προσφέρεται για συνέδρια, σ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, με άμεση δυνατότητα πρόσβασης, σε ελκυστικές τοποθεσίες. Ο συνεδριακός Τουρισμός, έχει μεγάλη σημασία, για την οικονομική, και πολιτική ανάπτυξη της χώρας μας και γι' αυτό, θα πρέπει να αναβαθμίσουμε την παρουσία μας στις Διεθνείς εκθέσεις, να εντείνουμε τις επενδύσεις, για να βελτιωθούν οι υποδομές, οι εγκαταστάσεις και οι αερομεταφορές, λαμβάνοντας υπ' όψη τα υψηλά επίπεδα του διεθνούς ανταγωνισμού, στον κλάδο του τουρισμού.
Το κλειδί για έξυπνες πωλήσεις ποιο είναι; Ειλικρίνεια, ανταγωνιστικές τιμές, ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών; Άλλο;
-Το κλειδί, για έξυπνες πωλήσεις, είναι βέβαια, η ειλικρίνεια, αλλά και ο τρόπος, που παρουσιάζεται το προϊόν, κατά την προσωπική επαφή, η οποία είναι πολύ σημαντική, για την πώληση. Ζήσατε στην Κρήτη, την Θάσο, την νησιωτική Ελλάδα και τώρα είστε στην Θεσσαλονίκη. Αυτό δείχνει προσαρμοστικότητα και αυξημένες εμπειρίες.
Τι θα λέγατε για την ελληνική ξενοδοχειακή υποδομή;
-Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό, παγκοσμίως. Η ξενοδοχειακή υποδομή στην πατρίδα μας δεν έχει τίποτα να ζηλέψει, από αυτή των μεγάλων μητροπόλεων, του κόσμου, ή των τουριστικών προορισμών και θερέτρων. Υπάρχουν πολυτελή resorts, όπως ξενοδοχεία πόλεως, με εξαιρετικές εγκαταστάσεις και παροχές. Όμως, ο συνεχής αυξανόμενος αριθμός τουριστών και το προφίλ του σημερινού ταξιδιώτη, απαιτούν αναβάθμιση και εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και ανάπτυξη της αντίστοιχης υποδομής. Επίσης το μεσογειακό κλίμα, που ευνοεί το τουρισμό, όλο τον χρόνο, μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε υποδομές και να εκμεταλλευτούμε αυτήν την προοπτική.
Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια και τα όνειρα σε προσωπικό κι επαγγελματικό επίπεδο;
- Τα μελλοντικά μου σχέδια, σε επαγγελματικό επίπεδο, είναι να πραγματοποιήσω, κάποια επαγγελματικά ταξίδια, σε εκθέσεις, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, που θα αποδώσουν, όσον αφορά τις κρατήσεις, σε διαμονές δωματίων, ή εκδηλώσεις. Σε προσωπικό επίπεδο, σχεδιάζω να αφιερώσω περισσότερο χρόνο, σε ενασχολήσεις, που μ' ευχαριστούν και χρόνο στην οικογένειά μου.
Οι τουρίστες είναι απαιτητικοί από το ελληνικό σέρβις, είναι γενναιόδωροι όταν τα βρίσκουν όλα άριστα;
- Υπάρχουν διάφορα είδη τουριστών, όπως και απαιτήσεων, από αυτούς. Οι απαιτήσεις διαφοροποιούνται ανάλογα με την εθνικότητα, την κουλτούρα και τις συνήθειες, που έχει ο καθένας. Συνήθως οι τουρίστες, που έρχονται για διακοπές είναι πιο χαλαροί και δεν έχουν υπερβολικές απαιτήσεις από το σέρβις στην Ελλάδα. Αυτοί οι τελευταίοι, είναι γενναιόδωροι, όταν οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση είναι άριστες. Αντιθέτως, όσοι έρχονται για επαγγελματικούς λόγους, π.χ. σε διεθνή συνέδρια, είναι πιο απαιτητικοί, από την εξυπηρέτηση και το σέρβις.
Ποια είναι τα αγαπημένα σας χρώματα και τα λουλούδια που σας αρέσουν;
-Αγαπημένα μου χρώματα, είναι το λευκό, το μαύρο και το κόκκινο. Όσον αφορά τα λουλούδια, αγαπημένα μου είναι τα κόκκινα τριαντάφυλλα, που δηλώνουν το πάθος, που χαρακτηρίζει τις ενέργειές μου, στην προσωπική και την επαγγελματική μου ζωή.
Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στην δουλειά σας;
- Ευτυχισμένη στιγμή στην δουλειά μου, όταν "επισφραγίζεται", μία σημαντική συμφωνία, είτε είναι ένα συνέδριο, είτε μία εταιρική συνεργασία, με αρκετές διαμονές, για την οποία, είχα κοπιάσει και είχα αφιερώσει, μεγάλο κομμάτι επαγγελματικού χρόνου.
Η πιο απρόοπτη κατάσταση που ζήσατε στο χώρο αυτό;
-Απρόοπτες καταστάσεις συμβαίνουν στον χώρο μας, με ακυρώσεις κρατήσεων και εκδηλώσεων, λόγω πολλών αστάθμητων παραγόντων. Αλλά η πιο απρόοπτη, ήταν, όταν ακυρώθηκε, μία δεξίωση γάμου, κυριολεκτικά "την τελευταία στιγμή", την οποία είχα επιμεληθεί, εξ' ολοκλήρου, στο ξενοδοχείο, που εργαζόμουν, εκείνη την εποχή.
Η Κομοτηνή τι θέση έχει στην καρδιά σας; Είστε δεμένη με πρόσωπα, με τόπους;
- Η Κομοτηνή, έχει μία πολύ ξεχωριστή θέση, στην καρδιά μου. Νοσταλγώ τα χρόνια που έζησα, στην πόλη μου και προσπαθώ να την επισκέπτομαι, όσο συχνά μου επιτρέπει, ο χρόνος μου… Επίσης μπορώ να πω, ότι δένομαι με πρόσωπα και τόπους, ανάλογα με τις καταστάσεις, που έχω, ζήσει στα συγκεκριμένα μέρη. Mου αρέσει να επισκέπτομαι ξανά, τους τόπους όπου έχω ζήσει μεγάλα διαστήματα της ζωής μου.
Να σας ευχαριστήσω θερμά.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News