ΚΕΠΚΑ: Οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα όταν αργούν οι εταιρίες courier | xronos.gr
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

ΚΕΠΚΑ: Οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα όταν αργούν οι εταιρίες courier

17/12/20 - 10:00

Μοιραστείτε το

Σύμφωνα με τη γραμματέα του Κέντρου δικαιούνται αποζημίωση, αλλά εταιρίες και κυβέρνηση δεν έχουν κάνει βήματα προς την σωστή κατεύθυνση

Μεγάλες εξακολουθούν να είναι οι  καθυστερήσεις στις εταιρείες ταχυμεταφορών. Η γενική γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown. Ισχυρίστηκε, μάλιστα, ότι ο καταναλωτής για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του δικαιούται 6 ευρώ.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε για τις καθυστερήσεις «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχαν τον χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κα Κεκελέκη πληροφόρησε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση», δήλωσε.

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr