Κ. Κατσιμίγας: Αντί για γέφυρες χτίζουν… ιρλανδικές διαβάσεις | xronos.gr
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

Κ. Κατσιμίγας: Αντί για γέφυρες χτίζουν… ιρλανδικές διαβάσεις

10/02/23 - 8:00
Κ. Κατσιμίγας: Αντί για γέφυρες χτίζουν… ιρλανδικές διαβάσεις

Υποστηρίζει πως η διοίκηση Γιαννακίδη είχε παραδώσει μελέτη για έξι γέφυρες στη Ροδόπη, αλλά μόνο μία προχωράει κατασκευαστικά

Κριτική στη διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης αναφορικά με τα έργα κατασκευής νέων ιρλανδικών διαβάσεων στο δρόμο από Πανεπιστημιούπολη έως Αρριανά, αντί για κατασκευή γεφυρών, ασκεί ο επικεφαλής ελάσσονος αντιπολίτευσης Κώστας Κατσιμίγας.


«Πανηγυρίζουν γιατί δημοπράτησαν ένα έργο συντήρησης δρόμου, ενώ θα έπρεπε να απολογηθούν γιατί έκοψαν πέντε γέφυρες και 16 χιλιόμετρα δρόμου» σημειώνει χαρακτηριστικά ο αυτοδιοικητικός, αναφερόμενος στην υπογραφή σύμβασης με εργοληπτική εταιρεία για την επισκευή και βελτίωση του δρόμου Πανεπιστημιούπολη Κομοτηνής - Κάλχας - Γρατινή - Φιλλύρα - Αρριανά μήκους 15 χιλ. με προϋπολογισμό 2,2 εκ. ευρώ.

«Κάτι πρέπει να συμβαίνει με τη διοίκηση Μέτιου και τις γέφυρες, στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης. Δεν είναι μόνο ότι οι γέφυρες πέφτουν και κοντεύει δεκαετία για να ξαναγίνουν, αλλά και σχεδόν έτοιμες μελέτες πέντε γεφυρών απλά κόπηκαν» συνεχίζει καυστικά ο κος Κατσιμίγας, ο οποίος επίσης κατηγορεί τη διοίκηση ότι κατά την προσφιλή της τακτική τραβήχτηκαν οι απαραίτητες φωτογραφίες μπροστά στα έργα, παρόντων «σχετικών και άσχετων» αντιπεριφερειαρχών και περιφερειακών συμβούλων Ροδόπης.

Μάλιστα, ο Κώστας Κατσιμίγας δίνει μία ακόμη διάσταση στο έργο, αφού υποστηρίζει πως το 2014 η απερχόμενη διοίκηση Γιαννακίδη, παρέδωσε μελέτη σχεδόν περαιωμένη, που αφορούσε ανακατασκευή και βελτίωση δρόμου 31 χιλιομέτρων, καθώς και την κατασκευή 6 γεφυρών στον υπόψιν δρόμο, στις θέσεις Ήφαιστος, Κάλχας, Γρατινή, Δοκός, Λίσσος και Ποντικόρεμα, με Π/Υ που ξεπερνούσε τα 20 εκ. ευρώ.

«Αντί αυτού, η Διοίκηση Παυλίδη αρχικά και Μέτιου στη συνέχεια, αποφάσισε να κρατήσει τη μια γέφυρα στον ποταμό Λίσσο και μετά από 8 συναπτά έτη να “ολοκληρώσει” τη μελέτη, κόβοντας τις 5 από τις 6 γέφυρες» σημειώνει μεταξύ άλλων διαπιστώσεων ο κος Κατσιμίγας.

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr