Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Θετικό το ντόμινο και φέτος στην πόλη μας, όπως παρατήρησε ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης Νίκος Γιουφτσιάδης
Κομβικής σημασίας η ανάδειξη ως ενιαίου του τουριστικού brand name «Θράκη»
Θετικά επηρέασε την τουριστική κίνηση στην Κομοτηνή και φέτος το καρναβάλι της Ξάνθης, αποδεικνύοντας ότι η στήριξη του γειτονικού θεσμού αφορά και την πόλη μας. Όπως διατύπωσε μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm και τον Δήμο Μπακιρτζάκη ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης Νίκος Γιουφτιάδης το τριήμερο της Αποκριάς ήταν καλό σε επίπεδο πληρότητας ξενοδοχείων κι επισκεψιμότητας στην Κομοτηνή, χάρη στην κορύφωση των αποκριάτικων εκδηλώσεων στην Ξάνθη.
Το γέμισμα των ξενοδοχείων στη γειτονική πόλη, οδήγησε αρκετούς να «κλείσουν» δωμάτια στην Κομοτηνή και την ευρύτερη περιοχή, ή ώθησαν στην πόλη μας ταξιδιώτες που ήθελαν να «γευτούν» τη… μαγεία τους ξανθιώτικου καρναβαλιού, χωρίς να χρειαστεί να μείνουν όλο το τριήμερο μέσα στην αποκριάτικη βαβούρα. Άλλωστε, τόσο η Ξάνθη όσο κι η Κομοτηνή, όπως αναγνώρισε ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης, δεν έχουν τόσα ξενοδοχειακά καταλύματα όσα η Αλεξανδρούπολη, επομένως, είναι πιο εύκολο να γεμίσουν.
90% Έλληνες οι επισκέπτες
Αναφορικά με το προφίλ των επισκεπτών, ήταν κατά 90% Έλληνες σε οργανωμένα γκρουπ κυρίως από την πρωτεύουσα αλλά δεν έλειψαν αρκετές ιδιωτικές εκδρομές αναψυχής. Αρκετοί εκ αυτών επισκεπτών, όπως παρατήρησε ο Νίκος Γιουφτσιάδης, ήρθαν στη Ροδόπη για πρώτη φορά, άρα η αίσθηση που αποκόμισαν είναι σημαντική, αφενός ώστε να έρθουν ξανά στον τόπο, αφετέρου ώστε να γίνουν πολλαπλασιαστές του τουριστικού μας προϊόντος διαφημίζοντας τον τόπο στα μέρη τους. Χάρη στην καλοκαιρία, υψηλές πληρότητες φαίνεται ότι θα καταγραφούν και το τριήμερο της 25ης Μαρτίου.
Τέλος, στο περιθώριο της ίδιας συνέντευξης, για ακόμη μία φορά ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης, αυτή τη φορά δια στόματος Νίκου Γιουφτσιάδη, στάθηκε στην ανάγκη διαφήμισης και προώθησης του τουριστικού brand name «Θράκη» κι όχι μόνο «Ανατολική Μακεδονία & Θράκη».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News