Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Εν τω μεταξύ ο Δ. Κομοτηνής διεκδικεί το βραβείο της πιο προσβάσιμης ευρωπαϊκής πόλης
Την τουριστική καμπάνια #visitkomotini και τον ομώνυμο ιστότοπο visitkomotini.com παρουσίασε η Δημοτική Αρχή σε πρόσφατη εκδήλωσή της. Μπορεί φέτος ο κορωνοϊός και το τουριστικό lock down της Νυμφαίας να έχει δέσει τα χέρια των επαγγελματιών τουρισμού, ωστόσο ο Δήμος ευελπιστεί ότι σε βάθος τετραετίας τουλάχιστον, θα καταφέρει να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες, απ’ ό, τι στο παρελθόν.
«Ξεκινήσαμε να κάνουμε ένα τουριστικό site, γιατί σαν Δήμος είχαμε μία έλλειψη σε αυτό το κομμάτι», παρατήρησε μιλώντας στον «Χ» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κίμωνας Λεχούδης, ο οποίος πληροφόρησε ότι ο ιστότοπος είναι «δυναμικός και ανανεώνεται καθημερινά». Μάλιστα, όπως πληροφόρησε, στην ειδική κατηγορία “journal” ο καθένας (τουρίστας, επισκέπτης, επαγγελματίας) μπορεί να αποτυπώσει τις εντυπώσεις του για την πόλη, αλλά και να διαφημίσει τις παροχές του, και μαζί την περιοχή. Η κατάθεση εντυπώσεων από τους τουρίστες, πάντως, επιτελεί κι έναν ακόμη σκοπό: να διαπιστώσει η Δημοτική Αρχή τουριστικά κενά, προκειμένου να τα καλύψει.
Επίσης, μόλις ομαλοποιηθεί η κατάσταση με τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία η πολιτιστική ατζέντα της πλατφόρμας, στην οποία θα υπάρχουν πληροφορίες για εκδηλώσεις που γίνονται στην περιοχή, όχι μόνο υπό την αιγίδα του Δήμου Κομοτηνής.
Το στοίχημα του τουρισμού
«Αυτή η πλατφόρμα είναι η αρχή», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κίμωνας Λεχούδης, ο οποίος πληροφόρησε ότι η γενικότερη τουριστική καμπάνια είναι χωρισμένη σε «τέσσερις άξονες: αξιοθέατα, ψυχαγωγία, φύση, προσβάσιμος τουρισμός».
Επίσης, σύμφωνα πάντα με τον κο Λεχούδη, «θέλουμε ν’ αναδείξουμε την Κομοτηνή όλο το 12μηνο» καθώς «τουρισμός δεν είναι μόνο οι παραλίες». Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι η τετραετία, ώστε «να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα» στον τουρισμό.
Επί του παρόντος πάντως, ο τουριστικός αποκλεισμός της Νυμφαίας δείχνει το πιο σκληρό πρόσωπο στους επιχειρηματίες του τουρισμού, αλλά «δεν μπορούμε να τα βάψουμε μαύρα», είπε ο κος Λεχούδης, εξηγώντας ότι το σχέδιο τουριστικής προώθησης ξεκίνησε και θα προχωρήσει πιο δυναμικά μελλοντικά, γιατί «θέλουμε να βοηθήσουμε τους επιχειρηματίες». Εν τω μεταξύ, ο κορωνοϊός «παρά κακά που μας έχει δώσει, μας έδωσε και μία αφορμή για να μηδενίσουμε τα κοντέρ και να δούμε ποιοι ακριβώς τουρίστες έρχονται στην πόλη μας», σημείωσε ο αντιδήμαρχος.
Παρεμπιπτόντως, ο κος Λεχούδης διευκρίνισε ότι η Κομοτηνή θέλει «τον επισκέπτη του εξωτερικού, αλλά θέλουμε και τον εγχώριο τουρισμό», γι’ αυτό -εκτός από τη διαφημιστική καμπάνια που έχει σχεδιαστεί για χώρες όπως η Βουλγαρία και η Ρουμανία- προς ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού αναμένεται να γίνουν ενέργειες, όπως η έμφαση στον μαθητικό τουρισμό, με διαδημοτικές συνεργασίες.
Διεκδικώντας ένα βραβείο
Στο περιθώριο της συνέντευξης, ο Κ. Λεχούδης χαρακτήρισε «καμάρι» και «προτέρημα της Κομοτηνής σε σχέση με άλλες πόλεις» την προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρία και γνωστοποίησε ότι «ετοιμάζουμε έναν φάκελο που θα πάει στην ΕΕ για το βραβείο της ευρωπαϊκής προσβάσιμης πόλης και μέσα από αυτό θέλουμε ν’ αναδείξουμε τις δομές που έχουμε κι αξιοποιούμε».
Βίντεο:
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News