Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι εκμεταλλεύεται τον ανθρώπινο πόνο, προκειμένου να αποκομίσει μικροπολιτικά οφέλη ενόψει ευρωεκλογών
Ο βουλευτής υπογράμμισε ότι τα τελευταία 50 χρόνια ο σιδηρόδρομος λειτουργούσε με πολύ αυστηρούς γενικούς κανονισμούς λειτουργίας
Ως βουλευτής Ροδόπης, συνταγματολόγος και μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής για τη διερεύνηση αιτιών του εγκλήματος των Τεμπών, κλήθηκε να σχολιάσει στο ράδιο Χρόνος 87.5fm την πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσε σε βάρος της κυβέρνησης το ΠΑΣΟΚ, με τη στήριξη ΣΥΡΙΖΑ, Νέας Αριστεράς και Πλεύσης Ελευθερίας, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Σύμφωνα με τον πρώην υπουργό, η πρόταση μομφής αποτελεί «ομολογία πολιτικής ανεπάρκειας της αντιπολίτευσης, η οποία βλέπει τον εαυτό της καθηλωμένο δημοσκοπικά και δεν μπορεί να πείσει, προτείνοντας εναλλακτικές λύσεις στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Ελληνίδες κι οι Έλληνες. Γι’ αυτό προσπαθεί να εργαλειοποιήσει τον ανθρώπινο πόνο, για να επιτύχει το μέγιστο δυνατό μικροκομματικό όφελος». Τα κόμματα της αντιπολίτευσης, μέσα από την πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ, «προσπαθούν με τον πόνο, την αγανάκτηση, τον θυμό δηλαδή με το θολό μυαλό να ωφεληθούν εκλογικά. Κι αυτό είναι απαράδεκτο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο βουλευτής.
Ο λόγος στη δικαιοσύνη
Όπως εξήγησε ο βουλευτής Ροδόπης Ευριπίδης Στυλιανίδης σε άλλη αποστροφή του λόγου του, στη χώρα μας η εκτελεστική, η νομοθετική και η δικαστική εξουσία είναι διακριτές κι η Δικαιοσύνη είναι που έχει αναλάβει την ποινική εκδίκαση της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών.
«Η ΝΔ έχει αναλάβει πλήρως την αντικειμενική πολιτική ευθύνη», ισχυρίστηκε, φέρνοντας ξανά στην επιφάνεια την τότε παραίτηση Κ. Καραμανλή από τη θέση του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών (αν κι αργότερα συμμετείχε κανονικά στις εθνικές εκλογές κι εξελέγη βουλευτής Σερρών).
«Δεν μπαίνουμε μέσα στη δικαστική έρευνα, δεν ξέρουμε τι θα βγάλει και ούτε την έχουμε προκαταβάλει», σημείωσε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης για τη στάση που κρατάει η Νέα Δημοκρατία, ενώ εξήγησε ότι «για να φτάσουμε σε μία ορθολογική κρίση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να αναζητήσουμε την αλήθεια κι όχι να καθοδηγήσουμε σε μία αλήθεια που μας βολεύει», αφήνοντας αιχμές κατά του κεντρο-αριστερού συνασπισμού της αντιπολίτευσης.
«Υπήρξαν τραγικά ανθρώπινα λάθη»
Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τον πολιτικό, αυτό που έχει προκύψει από ειδικούς που ασχολούνται με τον σιδηρόδρομο, είναι ότι στα Τέμπη «υπήρξαν τραγικά ανθρώπινα λάθη».
Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης επιχειρηματολόγησε στη βάση του ότι «ο σιδηρόδρομος λειτουργούσε τα τελευταία 50 χρόνια με πολύ αυστηρούς γενικούς κανονισμούς λειτουργίας (σ.σ. που δεν τηρήθηκαν καθόλου στα Τέμπη), χωρίς να διαθέτει αυτά τα ψηφιακά συστήματα, τα οποία σήμερα εφαρμόζονται μόνο στο 17% των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων κι έχουν γίνει κι εκεί ατυχήματα. Δεν λέμε ότι (εάν υπήρχαν τα συστήματα) δεν θα μειωνόταν ο κίνδυνος, αλλά δεν μπορείς μόνο σε αυτό να βασίσεις την ενοχοποίηση κάποιων ανθρώπων».
«Δεν μπορούμε να μιλάμε με εύκολα λόγια», κατέληξε, κατηγορώντας ξανά τα κόμματα της αντιπολίτευσης για πολιτική εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News