ΕΛΜΕ Ροδόπης: «Ισοπεδωτική και βαθύτατα ταξική και αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση των μαθητών» | xronos.gr
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΛΜΕ Ροδόπης: «Ισοπεδωτική και βαθύτατα ταξική και αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση των μαθητών»

17/12/20 - 10:00
elme_1.jpg

Οι συνδικαλιστές της Δευτεροβάθμιας καταλογίζουν έλλειψη σχεδίου στο Υπουργείο Παιδείας

Τίποτα θετικό στη διαχείριση της πανδημίας -υγειονομικά και παιδαγωγικά- δεν βρίσκει για το Υπουργείο Παιδείας η ΕΛΜΕ Ροδόπης, η οποία σε μία μακροσκελή της ανακοίνωση κατηγορεί την πολιτική ηγεσία για μία σειρά λανθασμένων αποφάσεων, εις βάρος των μαθητών και εκπαιδευτικών. «Η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ παρατείνει το δεύτερο lockdown, δεν λαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για τον έλεγχο και την ανάσχεση της πανδημίας και παρατείνει το κλείσιμο των σχολείων ως τις 7 Ιανουαρίου, ενώ δεν ανακοινώνει από τώρα κανένα μέτρο για την ασφαλή επαναλειτουργία τους και χωρίς αιδώ θριαμβολογεί και εκθειάζει την εξ αποστάσεως ‘εκπαίδευση’. Το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται να έχει βρει τη μαγική συνταγή: παρατεταμένο κλείσιμο  των σχολείων –ανοιγοκλείσιμο στην καλύτερη των περιπτώσεων- και νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ΕΞΑΕ)», αναφέρουν οι συνδικαλιστές.

Η ΕΛΜΕ Ροδόπης, επίσης, καταγράφει τα εξής για τις ενέργειες του Υπουργείου: «Ξεκίνησαν με πιέσεις για την καταχώριση των απουσιών του διαστήματος της καραντίνας στο myschool -κι ας  κατέρρευσε την πρώτη βδομάδα το ίδιο το σύστημα, συνέχισαν με την απαίτηση κάλυψης της ύλης, χωρίς καμία ανακοίνωση περικοπής της και εμμένοντας  στην εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και στις 9/12/2020 εξέδωσαν νέα εγκύκλιο για την e-βαθμολόγηση και e-εξετάσεις των έγκλειστων μαθητών! ξεπερνώντας κάθε όριο. Με αυτήν την  ισοπεδωτική βαθύτατα ταξική και αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση των μαθητών συμπληρώνουν το παζλ του βασικού τους στόχου: να καθιερωθεί με πρόσχημα την πανδημία  πάση θυσία η ΕΞΑΕ ως ισότιμη με τη δια ζώσης  εκπαιδευτική διαδικασία  με τα όλα της: πλήρες ωρολόγιο πρόγραμμα, απουσίες, ύλη, βαθμοί, τεστ, διαγωνίσματα, ενημέρωση γονέων, σε βάρος των μορφωτικών αναγκών και δικαιωμάτων των μαθητών μας και παραγκωνισμός του παιδαγωγικού ρόλου του σχολείου».

Την ίδια ώρα, σύμφωνα πάντα με την ΕΛΜΕ, «δικαιολογημένες απορίες και προβληματισμούς έχει προκαλέσει η εγκύκλιος με θέμα ‘Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021’». Πιο συγκεκριμένα στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Ένα πρώτο ερώτημα που απασχολεί Διευθυντές και εκπαιδευτικούς Γυμνασίων και Λυκείων είναι, εάν είναι υποχρεωτική η αξιοποίηση των εργαλείων στις πλατφόρμες e-class και e-me. που προτείνονται σύμφωνα με τις οδηγίες  για την  εξ αποστάσεως αξιολόγηση των μαθητών. Τη σύγχυση σχετικά με αυτό επιτείνει η αναφορά στην αρχή της εγκυκλίου ότι ‘Ως προς τον τρόπο αξιολόγησης ανά μάθημα για το Α' και Β' τετράμηνο του σχολικού έτους 2020- 2021 στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφαρμόζονται απαρέγκλιτα οι ισχύουσες διατάξεις’».

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr