Η Θράκη ως «πρότυπο καλών πρακτικών σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων» | xronos.gr
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥσ ΒΑΖΕΙ Ο Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Η Θράκη ως «πρότυπο καλών πρακτικών σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων»

31/01/20 - 10:00
324234234-29.jpg

Ε. Στυλιανίδης: «Η Ελλάδα δεν απαγόρευσε την διαφορετικότητα»

Με μια τεκμηριωμένη παρέμβαση στη Ολομέλεια της Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, ο βουλευτής Ροδόπης της ΝΔ Ευριπίδης Στυλιανίδης στήριξε την έκθεση του εισηγητή του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος κ. Stier από την Κροατία και ανέδειξε τη Θράκη ως πρότυπο καλών πρακτικών στο σεβασμό ανθρωπίνων και μειονοτικών δικαιωμάτων.

Σε ένα διεθνή οργανισμό που στο παρελθόν συχνά κάποιοι κατήγγειλαν την Ελλάδα και τη Θράκη, έχει μεγάλη διπλωματική και πολιτική σημασία κάποιος να παρουσιάζει στοιχειοθετημένα την περιοχή ως Μοντέλο Ανοιχτής Δημοκρατικής Κοινωνίας που σέβεται απόλυτα τα ανθρώπινα και μειονοτικά δικαιώματα, ενημερώνοντας έτσι εκπροσώπους 47 Κρατών της Ευρώπης.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία ενισχύεται η διεθνής εικόνα της Ελλάδας και αναδεικνύεται η Θράκη ως πραγματικό σημείο συνάντησης, συνεργασίας και αλληλοκατανόησης διαφορετικών θρησκειών, γλωσσών και πολιτισμών. 

«Κατάγομαι από μια περιοχή της Ελλάδας την οποία και εκπροσωπώ στο Ελληνικό Κοινοβούλιο από το 2000 με την ψήφο και την εμπιστοσύνη όχι μόνο Χριστιανών αλλά και Μουσουλμάνων συμπατριωτών μου, κατάγομαι από τη Θράκη», έκανε γνωστό στο σώμα ο Θρακιώτης βουλευτής, ο οποίος υπογράμμισε: «Θεωρώ ότι ο τόπος μου αποτελεί πρότυπο ανοιχτής δημοκρατικής κοινωνίας και μοντέλο αρμονικής και δημιουργικής συμβίωσης της χριστιανικής πλειονότητας και της μουσουλμανικής μειονότητας σε όλες τις πτυχές και ακόμη περισσότερο στους χώρους εργασίας, στις τράπεζες, στα σχολεία, στις Δημόσιες Υπηρεσίες, στις ιδιωτικές επιχειρήσεις».

Θύμισε επίσης, ότι «η Ελλάδα στη Θράκη εφήρμοσε με συνέπεια το άρθρο 18 της Οικουμενικής Διακήρυξης του Ανθρώπου, τα άρθρα 18 και 26 του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, το άρθρο 9 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και δημιούργησε στην πράξη ένα Πλαίσιο, ‘όχι Θρησκευτικά Αδιάφορου’, αλλά ‘Θρησκευτικά Ουδέτερου Κράτους’. Δεν απαγόρευσε δηλαδή την διαφορετικότητα, αλλά την άφησε ελεύθερα να υπάρχει (άρθρο 13 Σ) κατοχυρώνοντας έτσι τη θρησκευτική ελευθερία και στους χώρους δουλειάς, μέσα από την ισότητα μεταξύ των θρησκειών και κυρίως τον αλληλοσεβασμό». 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr