Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Για πρώτη φορά σε λίστες «χριστουγεννιάτικων προορισμών τουρισμού» η Κομοτηνή
Δεδομένο και κοινά παραδεκτό από τη διοίκηση του Δήμου Κομοτηνής και τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, είναι πως ο Δήμος μας μέχρι στιγμής τουλάχιστον δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει τουρίστες από το εσωτερικό της χώρας ή το εξωτερικό. Δηλαδή, δεν αποτελεί «τουριστικό προορισμό» σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστον, που οι τουρίστες να συντηρούν οικονομικά ένα κομμάτι της πόλης.
Το αντίθετο μάλιστα, αφού τις τελευταίες δεκαετίες έχουμε συνηθίσει σε εορταστικές περιόδους όχι μόνο να μην έχουμε επισκεψιμότητα στην πόλη, αλλά την ίδια ώρα οι Κομοτηναίοι να «δραπετεύουν» σε διπλανές πόλεις, ανάλογα την εποχή, προκειμένου να απολαύσουν εκδηλώσεις, στολισμούς, δράσεις.
Κάτι άλλαξε
Τα τελευταία χρόνια πάντως, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως η δημοτική αρχή κάνει μία συγκροτημένη προσπάθεια να προσελκύσει έστω και λίγους τουρίστες. Και συγχρόνως αλλά ιδιαίτερα σημαντικό, να κρατήσει Κομοτηναίους και φοιτητές στην πόλη, σε εορταστικές περιόδους. Φυσικά, κάθε αρχή και δύσκολη, άρα από τη μία μέρα στην άλλη δεν θα γίνουμε… Μέκκα του τουρισμού, ωστόσο φαίνεται πως οι αυτοδιοικητικοί του τόπου έχουν αντιληφθεί την αξία η πόλη να έχει ενέργεια, εκδηλώσεις, ταυτότητα, χρώμα, δράσεις.
Χαρακτηριστικό είναι πως φέτος, για πρώτη φορά όπως γράψαμε, λειτουργεί στην Κομοτηνή θεματικό πάρκο Χριστουγέννων στην Αγία Παρασκευή. Μαζί του φέτος για πρώτη φορά υπήρξε ανταπόκριση επαγγελματιών στη χριστουγεννιάτικη αγορά, αποδεικνύοντας κατ’ αυτό τον τρόπο ότι υπάρχει… θετικό ντόμινο εξελίξεων, όταν γίνεται μία πρωτοβουλία προς τη σωστή κατεύθυνση.
Τα προηγούμενα χρόνια, αφού δεν υπήρχε «Πάρκο του Πινόκιο», εύλογα οι επαγγελματίες… δεν ρίσκαραν να στήσουν πάγκους.
Με βάση όλα τα παραπάνω, δεν είναι τυχαίο πλέον, πως για πρώτη φορά φέτος η πόλη μας «φιγουράρει» σε λίστες «χριστουγεννιάτικων προορισμών», όπως το δημοσίευμα του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων με τίτλο «Χειμερινός τουρισμός: 5 πόλεις της Ελλάδας επενδύουν σε χριστουγεννιάτικα πάρκα».
Κάθε διαφήμιση της πόλης μας, που συνήθως απασχολεί το πανελλήνιο μόνο σε αρνητικές ειδήσεις, είναι σίγουρα προς την καλή κατεύθυνση.
Φυσικά, ένα δημοσίευμα δεν σημαίνει πως η Κομοτηνή είναι πλέον «τουριστικός προορισμός». Ωστόσο, κάτι κινείται κι αυτό μας κάνει να αισιοδοξούμε.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News