Ο "φαρμακοποιός" ήταν απατεώνας, προσπάθεια εξαπάτησης επαγγελματία | xronos.gr
Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΡΟΔΟΠΗΣ

Ο "φαρμακοποιός" ήταν απατεώνας, προσπάθεια εξαπάτησης επαγγελματία

08/05/19 - 10:00

Τηλεφωνικά έγινε η απόπειρα εξαπάτησης ιδιοκτήτη ζαχαροπλαστείου

Ένας άνδρας που παρουσιάστηκε τηλεφωνικά ως φαρμακοποιός, βρίσκεται πίσω από την προσπάθεια εξαπάτησης ενός επαγγελματία στην Κομοτηνή. Το περιστατικό συνέβη την Τρίτη μετά το Πάσχα, όταν ένας άνδρας προσποιούμενος τον πελάτη και  χρησιμοποιώντας το όνομα Καμπίρης Φάνης (δεν είναι γνωστό αν αυτό είναι το πραγματικό του όνομα) και επικαλούμενος την ιδιότητα του φαρμακοποιού, τηλεφώνησε σε ζαχαροπλαστείο στην Κομοτηνή. Στην τηλεφωνική του επικοινωνία έδωσε μια σημαντική παραγγελία της τάξης των 120 ευρώ, την οποία και θα παραλάμβανε ο ίδιος από το κατάστημα.

Στη διάρκεια αυτής της τηλεφωνικής επικοινωνίας επιχείρησε να δημιουργήσει σύγχυση στην πωλήτρια που τον εξυπηρετούσε, καθιστώντας την επικοινωνία δύσκολη μεταξύ τους προσποιούμενος ότι έχει δουλειά στο φαρμακείο. Έκλεινε το τηλέφωνο και έπαιρνε ξανά σε 1 λεπτό στο ζαχαροπλαστείο για να συνομιλήσει με την πωλήτρια. Αυτό συνέβη τουλάχιστον τρεις φορές, όπως κατήγγειλε το θύμα στον "Χ", μέχρι να ολοκληρώσει την παραγγελία.

Στο τέλος ζήτησε να του πει η πωλήτρια το κόστος της παραγγελίας. Όταν ενημερώθηκε για ποσό των 120 ευρώ, έκανε γνωστό στην πωλήτρια ότι επειδή δεν έχει ρευστό, θα καταθέσει τα χρήματα στον λογαριασμό της επιχείρησης, ζητώντας μάλιστα το αριθμό του κινητού τηλεφώνου της πωλήτριας για της στείλει το αποδεικτικό πληρωμής και να κατοχυρώσει την παραγγελία του.

Επικοινώνησε εκ νέου με το κατάστημα και μιλώντας με τον ιδιοκτήτη αυτή την φορά του είπε ότι έκανε την κατάθεση των χρημάτων. Όμως αντί για 120 ευρώ κατέθεσε κατά λάθος 1200 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό του ζαχαροπλαστείου (EUROBANK) και μάλιστα από άλλη τράπεζα (ΕΘΝΙΚΗ).

Ζήτησε, λοιπόν, να του επιστραφούν τα παραπάνω χρήματα που κατέθεσε κατά λάθος όπως ισχυρίστηκε, δηλαδή 1080 ευρώ. Μάλιστα ζήτησε να του επιστραφούν άμεσα γιατί είχε να κάνει πληρωμές για να του φέρουν φάρμακα στο κατάστημά του που ήταν άδειο και είχε εφημερία.

Ο ιδιοκτήτης του ζαχαροπλαστείου αρχικά δέχτηκε να τον εξυπηρετήσει ζητώντας του ένα τραπεζικό λογαριασμό. Ο φερόμενος ως πελάτης, του έστειλε λογαριασμό τραπέζης (EUROBANK) της ίδιας τράπεζας δηλαδή με αυτή του ζαχαροπλάστη. 

Ο ιδιοκτήτης του  ζαχαροπλαστείου βλέποντας ότι η κατάθεση των 1.200 ευρώ, όπως ισχυρίστηκε ότι έκανε ο υποτιθέμενος φαρμακοποιός, έγινε από άλλη τράπεζα και θα υπήρχε το λεγόμενο βαλέρ τριών ημερών, του εξήγησε ευγενικά ότι δεν μπορεί να στείλει άμεσα τα 1.080 ευρώ και θα το κάνει αφού μπουν στο λογαριασμό του. Ο υποτιθέμενος πελάτης έγινε πιεστικός αλλά βλέποντας ότι ο ζαχαροπλάστης δεν προτίθεται να του τα επιστρέψει, εάν πρώτα δεν μπουν στο λογαριασμό, του έκλεισε το τηλέφωνο.

Φυσικά ούτε την παραγγελία παρέλαβε ποτέ από το ζαχαροπλαστείο, ούτε τα λεφτά φάνηκαν ποτέ στο λογαριασμό του ιδιοκτήτη, γιατί πολύ απλά επρόκειτο για απόπειρα εξαπάτησης.

Ο ιδιοκτήτης ζαχαροπλαστείου κατήγγειλε, την επόμενη μέρα, το συμβάν στο αστυνομικό τμήμα. Η καταγγελία κατεγράφη και ερευνάται αρμοδίως από την αστυνομία. Πάντως όπως ενημερώθηκε ο "Χ" δεν έχει καταγγελθεί κάποιο άλλο παρόμοιο συμβάν στην Κομοτηνή αυτές τις μέρες. 

Σε κάθε περίπτωση οι επαγγελματίες οφείλουν να είναι προσεκτικοί στις συναλλαγές τους για να αποφύγουν δυσάρεστες καταστάσεις.

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr