Δεν εγγυάται την ασφάλειά μας το οδικό δίκτυο της Εγνατίας | xronos.gr
ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ

Δεν εγγυάται την ασφάλειά μας το οδικό δίκτυο της Εγνατίας

24/03/18 - 11:00

Δεκάδες τα ασυντήρητα σημεία σε όλο το δίκτυο της Εγνατίας

Η Εγνατία οδός χρειάζεται επειγόντως σημαντική συντήρηση προκειμένου να καταστεί ασφαλής για τους οδηγούς. Αυτό αποδεικνύεται μόλις με ένα απλό δρομολόγιο ελάχιστων χιλιομέτρων. 


Τα ασυντήρητα σημεία έχουν αυξηθεί κατά πολύ το τελευταίο διάστημα. Το παράδοξο όμως είναι ότι αύξηση έχουμε καταγράψει και στους σταθμούς διοδίων... Επομένως, πολύ απλά, καλούμαστε να πληρώνουμε χρήματα για ένα οδικό δίκτυο που δεν εγγυάται την ασφάλειά μας.
Με νέους σταθμούς διοδίων σε όλο το μήκος της Εγνατίας Οδού, τα κόμιστρα έχουν αυξηθεί, ενώ αν ισχύσουν από το 2019 - όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές - τα αναλογικά διόδια, αυτό σημαίνει ότι θα πληρώνουμε χρήματα με το μέτρο.

Ένα απλό πέρασμα από την ανατολική στη δυτική έξοδο Κομοτηνής θα "μεταφράζεται" σε καταβολή χρημάτων. Με τους νέους σταθμούς, ο "χάρτης" των διοδίων στην Εγνατία Οδό θα περιλαμβάνει 14 μετωπικά και 19 πλευρικά διόδια στον "κυρίως" οδικό άξονα Αλεξανδρούπολη-Ηγουμενίτσα. 


Την ίδια ώρα και σύμφωνα τουλάχιστον με περσινή έκθεση του τομέα Λειτουργίας, Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΛΕΣ) του δικτύου, δεν ήταν λίγα τα σημεία που αφορούσαν ευρύτερα στο δίκτυο σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, που έχρηζαν άμεσης επισκευής. Τα σημεία ήταν τα εξής:


Κ4 – Α/Κ Λαγκαδά/Σερρών, 7,5 χλμ.
Α/Κ Λαγκαδά/Σερρών – Ανάληψη, 13 χλμ.
Α/Κ Κομοτηνής – Α/Κ Μέστης (567-573), 6 χλμ.
Α/Κ Μέστης – Α/Κ κομοτηνής (592-578), 14 χλμ.
Α/Κ Αν. Κομοτηνής, κλάδοι 2,3, σε μήκος 6,7 χλμ.
Α/Κ Αρδανίου – Α/Κ ΒΙΠΕ (627-651), 24 χλμ. 
Α/Κ ΒΙΠΕ – Α/Κ Αρδανίου (626-652), 26 χλμ.
Αρδάνιο – Κήποι (651-659), 8 χλμ.


Τα παραπάνω σημεία ενδέχεται να έχουν τροποποιηθεί κατά το περασμένο διάστημα, παρόλα αυτά η γενική εικόνα είναι πως το δίκτυο χρήζει επισκευών. Το Αρδάνιο Έβρου των 11 νεκρών στην άσφαλτο αποτελεί περίτρανη απόδειξη του παραπάνω ισχυρισμού. Ο περσινός αποκλεισμός εκατοντάδων πολιτών μεταξύ Κομοτηνής-Αλεξανδρούπολης στην Εγνατία, λόγω ενός δυνατού χιονιά, προστίθεται επίσης ως επιχείρημα.

Όπως κι αν έχει, όλα τα παραπάνω καλό θα είναι να τα λάβει υπόψη του ο επόμενος ιδιώτης που θα αγοράσει την Εγνατία Οδό που είναι στο "σφυρί". Γιατί είναι σίγουρο ότι θα έχει υψηλές απαιτήσεις από τους διερχόμενους στην καταβολή κομίστρων, ελπίζουμε τουλάχιστον όμως να παρέχει στους διερχόμενους οδηγούς την ανάλογη άνεση στην οδήγηση και προπαντός ασφάλεια!
 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr