Η ΕΛΜΕ Ροδόπης καταδικάζει το διαδικτυακό bullying που υπέστη καθηγήτρια Γυμνασίου της Κομοτηνής | xronos.gr
ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ

Η ΕΛΜΕ Ροδόπης καταδικάζει το διαδικτυακό bullying που υπέστη καθηγήτρια Γυμνασίου της Κομοτηνής

15/04/21 - 11:46

«Δεν είμαστε διατεθειμένοι να ανεχθούμε προσωπικές προσβολές και ύβρεις» τονίζει στην ανακοίνωση η Ένωση

Στον απόηχο του πρόσφατου περιστατικού του διαδικτυακού bullying που ισχυρίζεται πως δέχθηκε απρόκλητα καθηγήτρια Γυμνασίου της Κομοτηνής η Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Νομού Ροδόπης εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καταδικάζει το περιστατικό και διαμηνύει πως «σε καμιά περίπτωση δεν είμαστε διατεθειμένοι να ανεχθούμε προσωπικές προσβολές και ύβρεις, μειωτικές συμπεριφορές και την απαξίωση του εκπαιδευτικού  έργου μας και της προσφοράς μας».

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ τονίζει μεταξύ άλλων: «Η ΕΛΜΕ Ροδόπης ενημερώθηκε από συναδέλφισσα διδάσκουσα σε Γυμνάσιο της Κομοτηνής ότι κατά την έναρξη του μαθήματός της σε ένα τμήμα και κατά τη διαδικασία εισόδου των μαθητών και ταυτοποίησής τους δέχθηκε απρόκλητα χυδαία υβριστική επίθεση που δεν αρμόζει στην εκπαιδευτική διαδικασία.  Τονίζουμε για άλλη μια φορά ότι η επίτευξη των στόχων και των σκοπών του σχολείου απαιτεί την αρμονική συνεργασία όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας (μαθητών, εκπαιδευτικών και κηδεμόνων). Καθημερινά οι εκπαιδευτικοί δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας και καταθέτουμε ένα κομμάτι της ψυχής μας με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον των μαθητών μας. Ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος για τα προβλήματα που προκύπτουν είναι ο καλόπιστος διάλογος. Ωστόσο σε καμιά περίπτωση δεν είμαστε διατεθειμένοι να ανεχθούμε προσωπικές προσβολές και ύβρεις, μειωτικές συμπεριφορές και την απαξίωση του εκπαιδευτικού  έργου μας και της προσφοράς μας.

Το Υπουργείο οφείλει να αναγνωρίσει και να τιμήσει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών με έναν σοβαρό και υπεύθυνο, αυτή τη φορά,  σχεδιασμό για το μέλλον.  Επίσης ζητάμε την θωράκιση και προστασία του θεσμικού πλαισίου σε τέτοιου είδους υβριστικές επιθέσεις με το πρόσωπο της «ανωνυμίας» και την παρέμβαση στον φορέα (CISCO) για τον εντοπισμό και την ταυτοποίηση  των παρόντων μέσα στην ηλεκτρονική τάξη».

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr