Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
7 στους 10 καταναλωτές τις επιλέγουν
Τα ευρήματα της πανελλαδικής έρευνας που διεξήχθη από το Ινστιτούτο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) για λογαριασμό της Visa, με θέμα τη διείσδυση των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα και τις καταναλωτικές συνήθειες, παρουσιάστηκαν ενώπιον εκπροσώπων των ΜΜΕ.
Τα βασικά ευρήματα:
-Οι πληρωμές με κάρτα έχουν καταστεί ιδιαίτερα διαδεδομένες και περισσότερο συστηματικές στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών.
-Περισσότεροι από 8 στους 10, παίρνουν μαζί τους κάρτες ή / και ψηφιακό πορτοφόλι, όταν φεύγουν από το σπίτι τους, ενώ 1 στους 3 επιλέγει να έχει μαζί του αποκλειστικά κάρτες ή ψηφιακό πορτοφόλι.
-Οι ψηφιακές πληρωμές συνδέονται με την άνεση και την ασφάλεια. Ενώ οι καταναλωτές υιοθετούν τις αλλαγές και τις νέες τάσεις πληρωμών υπάρχει ακόμα περιθώριο για εκπαίδευση και υιοθέτηση νέων λύσεων.
-4 στους 10 πραγματοποιούν μηνιαία αγορές από το διαδίκτυο και η πληρωμή με κάρτα αποτελεί το 71% του συνόλου των πληρωμών.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News