Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Μόνο δύο μονοθέσιες σχολικές μονάδες δεν συμμετείχαν στην αποχή
Σε υψηλά επίπεδα κινείται η απόχη στους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο νομό Ροδόπης, αναφορικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση του Υπουργείου Παιδείας. Το ποσοστό της αποχής αγγίζει το 99,5%, σύμφωνα με τα όσα είπε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Οι Τρεις Ιεράρχες» Στέφανος Μακρυγιάννης.
«Αυτή την στιγμή η αποχή στο νομό Ροδόπης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι 99,5%. Έχουμε στην κυριολεξία δύο μονοθέσιες σχολικές μονάδες που δεν συμμετέχουν. Είναι συλλογική (η αποχή), ενιαία και άσχετη με τον πολιτικό αυτοπροσδιορισμό του κάθε εκπαιδευτικού. Είναι το σύνολο των εκπαιδευτικών», δήλωσε.
Μάλιστα τόνισε ότι η αποχή είναι συλλογική και δεν έχει σχέση με τα ιδεολογικά πιστεύω του κάθε εκπαιδευτικού. «Συμφωνούμε όλοι από τις διαφορετικές επιστημονικές, πολιτικές και ιδεολογικές προσεγγίσεις ότι το μοντέλο αυτό είναι κατασταλτικό. Σε αυτό το επίπεδο κινούνται και πανελλαδικά με πολύ μικρές διαφοροποιήσεις. Δηλαδή έχουμε και περιοχές που είναι 100%», επεσήμανε.
Δίνοντας και άλλες πληροφορίες σχετικά με αυτήν την αξιολόγηση είπε πως «η ομοσπονδία μας εδώ και πολλά χρόνια έχει καταθέσει πολύ συγκεκριμένες προτάσεις για το πως πρέπει να αξιολογηθεί το εκπαιδευτικό σύστημα και πως θα βοηθήσει σε αυτήν την διαδικασία για να γίνει καλύτερο. Η κα Κεραμέως σε πρόσφατη συνάντηση με την ομοσπονδία μας το ένα βράδυ είπε ότι όταν θα ξεκινήσει η διαδικασία θα σας καλέσουμε σε διαβούλευση και την άλλη μέρα δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η υπουργική απόφαση. Εδώ πέρα δεν υπάρχει ειλικρίνεια από την μια πλευρά».
«Πειθαρχική και τιμωρητική αξιολόγηση»
Σε άλλο σημείο του λόγου του χαρακτήρισε το μοντέλο της συγκεκριμένης αξιολόγησης «αποτυχημένο» και τόνισε ότι «ο πυρήνας του ζητήματος είναι ότι αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο αξιολόγησης έχει εφαρμοστεί στο εξωτερικό. Γνωρίζουμε ότι είναι αποτυχημένο. Είναι αποτυχημένο γιατί είναι εντελώς γραφειοκρατικό δεν έχει διαμορφωτική αξιολόγηση. Είναι πειθαρχική και τιμωρητική αξιολόγηση. Δηλαδή προσπαθεί να ελέγξει τι έγινε και τι όχι με συνέπειες επί του αποτελέσματος».
Έκανε λόγο για ένα οικονομιστικό μοντέλο στην εκπαίδευση που υπάρχει εδώ και χρόνια στην Ελλάδα και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. «Οι κυβερνήσεις και οι προηγούμενες και οι σημερινές έχουν στο μυαλό τους ένα οικονομιστικό μοντέλο για την εκπαίδευση που στοχεύει γενικά στις συγχωνεύσεις σχολείων και στην ύπαρξη λιγότερων εκπαιδευτικών», κατέληξε.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News