Να εφαρμοστεί πλαίσιο έγκαιρης επικοινωνίας καταναλωτών με fund | xronos.gr
ΕΕΚΕ

Να εφαρμοστεί πλαίσιο έγκαιρης επικοινωνίας καταναλωτών με fund

31/10/23 - 12:31
Να εφαρμοστεί πλαίσιο έγκαιρης επικοινωνίας καταναλωτών με fund

Αίτημα της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

«Επιτακτική είναι πλέον η ανάγκη εφαρμογής ενός πλαισίου για την έγκαιρη επικοινωνία καταναλωτών με fund που έχουν μεταβιβαστεί τα δάνειά τους» σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ).

Η συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων που έχει διαχειριστεί η ΕΕΚΕ αντιμετωπίζει ουσιαστικό πρόβλημα στην επικοινωνία μαζί τους. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που οι απαντήσεις των funds ή και εισπρακτικών εταιρειών καθυστερούν ακόμα και ένα χρόνο να αποδεχτούν ή να αρνηθούν οποιαδήποτε προτεινόμενη λύση ενώ δεν είναι λίγες και οι περιπτώσεις όπου δεν μπορεί κανείς να τις εντοπίσει ώστε να προτείνει κάποια λύση εξ αρχής.

Σε πρόσφατη υπόθεση που διαχειρίστηκε η ΕΕΚΕ της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ), το αρμόδιο fund δεν δεχόταν καμία επικοινωνία με τον καταναλωτή καθώς ο συγκεκριμένος υπερήλικας δεν διέθετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail). Δυστυχώς, η ΕΕΚΕ παρά τις επανειλημμένες τηλεφωνικές και έγγραφες προσπάθειες δεν κατάφερε ποτέ να επικοινωνήσει με την εισπρακτική εταιρεία ακόμα και μετά την υποστήριξη στον καταναλωτή για τη δημιουργία προσωπικού ταχυδρομείου.

Κίνδυνος να χαθεί η ρύθμιση

Στην περίπτωση αυτή δε, ενέχεται ο κίνδυνος να χαθεί η όποια ρύθμιση και πληρωμή από τον καταναλωτή. Καταλήγοντας, μετά από 5 ολόκληρους μήνες ανεπιτυχών προσπαθειών, η ΕΕΚΕ προγραμμάτισε δια ζώσης ραντεβού με την τράπεζα που είχε εξ αρχής λάβει το δάνειο ο καταναλωτής για να μπορέσει να ολοκληρώσει τη νέα ρύθμιση, στην οποία διεγράφη ποσοστό 12,40% και αποπληρωμή του υπολοίπου σε 52 μήνες.

H ΕΕΚΕ παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα.

Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

-On line φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/

-e-mail: [email protected]

-Τel :210-8817730

-Web: www.eeke.gr

-fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr