Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Δράσεις σχετικές με την ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη βιώσιμη ανάπτυξη
Σε πέντε διασχολικές συναντήσεις Erasmus στο εξωτερικό, συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής στη λήξη του 2022. Σύμφωνα με ανακοίνωση του σχολείου για το έργο «Sustainable development: Possible solutions», δύο εκπαιδευτικοί και τέσσερις μαθητές βρέθηκαν στο Μουρένξ της Γαλλίας, στην 3η διασχολική συνάντηση με μαθητές και εκπαιδευτικούς από τη Φινλανδία, την Τσεχία, τη Γαλλία και την Πορτογαλία.
Οι δράσεις στις οποίες συμμετείχαν, ήταν σχετικές με την ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη βιώσιμη ανάπτυξη (ανάπτυξη που ικανοποιεί τις ανάγκες της παρούσας γενιάς χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την δυνατότητα των μελλοντικών γενεών να ικανοποιούν τις δικές τους ανάγκες) σύμφωνα με την Agenda 2030 του ΟΗΕ.
Για το έργο «DMI» (Diversity, Multiculturalism and Inclusion awareness), δύο εκπαιδευτικοί και έξι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας ταξίδεψαν στα Σκόπια για τη τρίτη διασχολική συνάντηση με μαθητές από την Ισπανία, τη Πορτογαλία, την Ιταλία καθώς και την διοργανώτρια χώρα. Στη διασχολική αυτή συνάντηση, δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν σε κοινές δράσεις με γνώμονα το σεβασμό και τη κατανόηση, τη διαφορετικότητα των λαών, την πολυπολιτισμικότητα (μέσα από τις συνήθειες και τη παράδοση κάθε λαού) και την ευαισθητοποίηση στο θέμα της ένταξης.
Για το έργο «Sound (STEM) All Around», δύο εκπαιδευτικοί και έξι μαθητές βρέθηκαν στο Ντενιζλί της Τουρκίας για την 4η διασχολική συνάντηση με μαθητές από τη Κροατία, την Ισπανία και δυο σχολείων της Τουρκίας από την Άγκυρα και το Ντενιζλί.
Οι συμμετέχοντες μαθητές παρουσίασαν τις χώρες, τις πόλεις και τα σχολεία τους, με τους μαθητές του σχολείου μας να παρουσιάζουν και τις μουσικές τους ικανότητες. Μαθητές και καθηγητές περιηγήθηκαν σε σημαντικά αξιοθέατα της περιοχής όπως το Pammukale, η Ιεράπολη, ο αρχαιολογικός χώρος στην Έφεσο, το σπίτι της Παναγίας καθώς και το ελληνικό χωριό Sirince λίγο έξω από τη Σμύρνη. Εστίασαν στα αρχαία θέατρα τόσο της Ιεράπολης όσο και της Εφέσου για την αρχιτεκτονική τους για το πώς επιτυγχάνεται η καλή ακουστική.
Για το έργο «European Bonds in a Time of Separation» τρεις εκπαιδευτικοί και εφτά μαθητές ταξίδεψαν στη Λειψία της Γερμανίας στην 4η και τελευταία διασχολική συνάντηση με μαθητές και εκπαιδευτικούς από τη Γερμανία, τη Ρουμανία και τη Τσεχία. Μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία του διαχωρισμού της Γερμανίας σε Ανατολική και Δυτική μετά το τέλος του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου και να ενημερωθούν σχετικά με τα ιστορικά γεγονότα που οδήγησαν στην επανένωση της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας με την πτώση του Τείχους το 1989.
Στα πλαίσια του έργου «Tackle complex challenges and develop innovative solutions by mastering critic», δύο εκπαιδευτικοί και πέντε μαθητές ταξίδεψαν στο Σαν Λούκαρ Ντε Μπαραμέδα της Ισπανίας, στην 3η διασχολική συνάντηση με μαθητές και εκπαιδευτικούς από την Τουρκία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Ισπανία. Σχολείο υποδοχής ήταν το IES Juan Sebastian Elcano.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News