Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
«Η επιτροπή θεμάτων στερείται φαντασίας» σχολιάζει ο εκπαιδευτικός
Μάλλον αρνητικό ήταν το αποτύπωμα των θεμάτων στα οποία εξετάστηκαν οι συμμετέχοντες/ουσες στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις αναφορικά με το μάθημα της Φυσικής.
«Ήτανε πάρα πολλά. Οι μαθητές έφτασαν οριακά στο Δ4 και Δ5. Οι μαθητές έπρεπε να κάνουν πολλές πράξεις και δεν καταλαβαίνω το λόγο που έπρεπε να γίνει αυτό. Τα παιδιά που πήγαν προετοιμασμένα με βάση της Βιολογία και όχι με βάση τα Μαθηματικά, είχαν κάποια δυσκολία. Οπότε τα παιδιά με βάση τη Βιολογία υπέστησαν μία μίνι αδικία. Τρίτη παρατήρηση που έχω να κάνω είναι ότι πολλά πράγματα απαιτούσαν γνώση προηγούμενων τάξεων. Όχι ότι δεν πρέπει να γνωρίζουμε την ύλη των προηγούμενων τάξεων, αλλά όταν εξεταζόμαστε στην ύλη της Γ Λυκείου, περιμένουμε τα θέματα να είναι κατά βάση με την ύλη της Γ Λυκείου και όχι με τις προηγούμενες τάξεις. Προφανώς δεν ξεχνάμε τα προηγούμενα, αλλά όχι να στηρίζεται ολόκληρη η επίλυση των πραγμάτων σε μεθοδολογίες και σε διαδικασίας που μελετώνται σε προηγούμενες τάξεις» σχολιάζει ο εκπαιδευτικός Στέφανος Δημητρακόπουλος.
Η άποψή του είναι ότι «η Επιτροπή των εξετάσεων στερείται φαντασίας» και την στηρίζει στο γεγονός ότι «σε μία χρονιά όπως η φετινή με τις δυσκολίες που είχε, δεν μπορεί ένα νέο κεφάλαιο που μπήκε για πρώτη φορά φέτος -ήταν πολύ παλιά- να μπαίνει ως τρίτο θέμα στις εξετάσεις, και από κεφάλαια που υπάρχουν από το 2016 όπως είναι τα «ρευστά», να μην μπαίνουν θέματα Γ και Δ».
Κατά τον κο Δημητρακόπουλο αυτό η δυσκολία των θεμάτων ξεκινούσε ήδη από το –Β- στο οποίο οι μαθητές έπρεπε να κάνουν πολλές πράξεις και συνεχιζόταν με το παράδοξο ότι το θέμα –Γ- ήταν πιο δύσκολο από το θέμα –Δ-. Όλα αυτά συνοψίζονται στο ότι τα θέματα ήταν «Περίεργα» με τον κο Δημητρακόπουλο να λέει επισης: «Δεν θα έλεγα αν ήταν εύκολα ή δύσκολα ή βατά ή μη βατά, με κάποιες παγιδούλες με πολλές πράξεις και πολύ μεγάλη έκταση».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News