Κομοτηνή: Εργασίες φυσικού αερίου έσπασαν αγωγό της ΔΕΥΑΚ
Τα άλλοτε τρία καταστήματα στην Κομοτηνή, το λουκέτο του υποκαταστήματος στις Σάπες και η συσσώρευση κόσμου σε ένα κατάστημα
Μεγάλη είναι η ταλαιπωρία όσων θέλουν να εξυπηρετηθούν στα τέλη κάθε μήνα από το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην Κομοτηνή. Η πραγματικότητα θέλει τα υποκαταστήματα της τράπεζας να έχουν μειωθεί σε επίπεδο πόλης και νομού, με αποτέλεσμα να σωρεύεται περισσότερος κόσμος στο κεντρικό υποκατάστημα της Κομοτηνής έναντι της πλατείας.
Συγκεκριμένα, στην πόλη της Κομοτηνής τα περασμένα χρόνια λουκέτα μπήκαν στα πρώην υποκαταστήματα επί της πλατείας Αρχιεπισκόπου Χρυσάνθου και – πιο πρόσφατα προ δύο ετών περίπου – της οδού Ηροδότου. Αυτά τα λουκέτα, σε συνδυασμό και με το οριστικό κλείσιμο της Εθνικής Τράπεζας Σαπών, συγκεντρώνουν σε ένα μόνο υποκατάστημα κόσμο από Κομοτηνή, χωριά του Δήμου Κομοτηνής, καθώς κι από διάφορα σημεία των Δήμων Μαρωνείας – Σαπών και Αρριανών, διότι πλέον σε αυτούς του δύο Δήμους το εγγύτερο υποκατάστημα Εθνικής βρίσκεται στην Κομοτηνή. Και μπορεί η ταλαιπωρία τις περισσότερες ημέρες να μην είναι μεγάλη, ωστόσο στα τέλη του μήνα – όταν καταβάλλονται οι συντάξεις και οι συνήθεις χρήστες των δια ζώσης τραπεζικών υπηρεσιών (συνταξιούχοι) γεμίζουν τα υποκαταστήματα – η ταλαιπωρία γίνεται ακόμη κι ανυπόφορη.
Ουρά από τις 6 το πρωί
Το χθεσινό παράδειγμα είναι χαρακτηριστικό. Κατά μαρτυρίες διερχόμενων, από τις 6 το πρωί άρχισε να σχηματίζεται ουρά έξω από την πόρτα της Εθνικής. Όταν αυτή άνοιξε και μέχρι τις 8μιση είχαν ήδη μπει μέσα στην τράπεζα περί των 150 πελατών.
Ενδεικτική είναι η περίπτωση αναγνώστη μας, ο οποίος δήλωσε απηυδισμένος από την κατάσταση. Έκοψε αριθμό στις 8:22 και είχε ήδη το 147, κοινώς μέσα σε μερικά λεπτά είχαν προηγηθεί άλλοι 146 πελάτες.
Μάς γνωστοποιεί ότι ακόμη βρίσκεται στην ουρά, με το ρολόι να δείχνει 12 το μεσημέρι και κατηγορεί ότι λειτουργεί μόλις ένα ταμείο. «Ο κόσμος περιμένει από τις 8 το πρωί μέχρι και τώρα (περίπου 12), με μόνο ένα ταμείο», αναφέρει στο μήνυμά του.
Μπορεί τα χρόνια, όπου η δια ζώσης συναλλαγές ήταν ο κανόνας να έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, ωστόσο – ιδίως τις ημέρες αυξημένης κίνησης – πρέπει να βρεθεί μία λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών, όπως για παράδειγμα με τη λειτουργία όσο το δυνατό περισσότερων ταμείων.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News