Είναι το δημογραφικό, ηλίθιε!

Αλλάζει «εικόνα» και το τουριστικό περίπτερο του ΕΟΤ
Με εντελώς νέο "πρόσωπο" που αλλάζει μετά από 15 χρόνια και "γεύσεις" Ελλάδας, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) τοποθετεί ακόμη πιο ψηλά τη γαστρονομία στο χάρτη της τουριστικής προβολής ενώ μπαίνει επίσημα ως χώρα στον οδηγό Michelin.
Όπως δήλωσε μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο περιθώριο της πρώτης μέρας του Taste of Athens, πλέον το περίπτερο του ΕΟΤ στις διεθνείς εκθέσεις θα έχει μια διαφορετική εικόνα, πιο φρέσκια και ανανεωμένη σχεδιαστικά ενώ σε όλες τις παρουσίες που θα κάνει ο Οργανισμός θα περιλαμβάνεται πάντα ένα γαστρονομικό event το οποίο θα δίνει κυριολεκτικά μια γεύση για τη μοναδική ελληνική γαστρονομία. Παράλληλα, μετά από σειρά δράσεων που υλοποιούνται εδώ και καιρό, δρομολογείται πολύ σύντομα η επίσημη παρουσία της χώρας μας στον οδηγό Michelin.
«Η γαστρονομία αποτελεί για εμάς βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας προβολής ενώ συγχρόνως είναι και προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού. Από το 2020 “τρέχει” ειδικό σποτ για τη γαστρονομία και το κρασί, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε οινοτουριστικά events και πλέον σε κάθε μας παρουσία στο εξωτερικό θα συμπεριλαμβάνουμε και μια εκδήλωση γαστρονομίας», σημείωσε ο κος Φραγκάκης.
Τις επόμενες μέρες μάλιστα, ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει στο Food Festival του National Geographic Traveller που πραγματοποιείται στο Λονδίνο στις 16-17 Ιουλίου με σκοπό την προβολή της ελληνικής γαστρονομίας. Στο Λονδίνο αναμένεται επίσης, να κάνει και την πρώτη του εμφάνιση το νέο περίπτερο του ΕΟΤ τον Νοέμβριο στη διεθνή έκθεση Τουρισμού World Travel Market.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News