Ετοιμότητα στην αποκατάσταση και την ενημέρωση | xronos.gr
ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΓΩΓΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Ετοιμότητα στην αποκατάσταση και την ενημέρωση

08/05/18 - 10:00

11 εργαζόμενοι, 8 ώρες εργασίας για την αποκατάσταση, 2.500 sms για την ενημέρωση των δημοτών

Οκτώ ώρες εργασίας απαιτήθηκαν για την αποκατάσταση της βλάβης που προκλήθηκε σε αγωγό ύδρευσης στην πόλη της Κομοτηνής το πρωί της Κυριακής 6 Μαΐου. Το καφέ νερό που έτρεχε από τις βρύσες για πολλές ώρες την Κυριακή προβλημάτισε τους δημότες που επιζητώντας ενημέρωση αρμοδίως, ενημερώθηκαν μέσω των τοπικών ραδιοφώνων και ιστοσελίδων καθώς και sms με αποστολέα τη ΔΕΥΑΚ. Στην ενημέρωση γινόταν λόγος για σοβαρή ζημιά, που υπέστη αγωγός που τροφοδοτεί όλο το ανατολικό τμήμα της πόλεως και την προσπάθεια που γίνεται εκ μέρους της επιχείρησης για αποκατάσταση της βλάβης μέχρι το απόγευμα.

Την ίδια στιγμή κινητοποιήθηκαν περισσότεροι από έντεκα εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων με τα απαιτούμενα μηχανήματα, ενώ επιστρατεύτηκαν από τις αποθήκες της επιχείρησης και τα αναγκαία για την αποκατάσταση υλικά. Στο σημείο της βλάβης βρέθηκε από την πρώτη στιγμή ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Στράτος Τσακιρίδης, επιβλέποντας τις εργασίες αποκατάστασης και φροντίζοντας παράλληλα για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη ενημέρωση των δημοτών.


Σε ένα απολογισμό της βλάβης του κεντρικού αγωγού του δικτύου ύδρευσης της Κομοτηνής, στην οδό Αδριανουπόλεως, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Κομοτηνής Δημήτρης Καρασταύρου έκανε γνωστά τα παρακάτω: "Ο αγωγός αυτός κατασκευάστηκε το 1992-1994, είναι από PVC και δεν είναι από τους παλιούς αγωγούς της πόλης. Πιστεύουμε ότι ήτανε αποτέλεσμα ταλάντωσης, ενδεχομένως είχε μια εγκοπή από κάτω και από την ταλάντωση προκλήθηκε το σπάσιμο.

Ενδεχομένως να υπάρχει και αστοχία υλικού, δεν υπήρχε πάντως ένας συγκεκριμένος λόγος για να υπάρχει αυτή θραύση. Ακριβώς επειδή είναι μεγάλος αγωγός και υπήρχε τρομερή πίεση δημιούργησε μεγάλο σκάμμα με αποτέλεσμα όλα αυτά τα νερά να μπούνε μέσα στο δίκτυο. Έτσι σε πολλά σημεία της πόλης, ειδικά όσα είναι υψομετρικά χαμηλότερα, εμφανίστηκε νερό σκούρο, νερό με χώμα".


Ειδικά για το θέμα της ενημέρωσης των πολιτών σε περίπτωση βλάβης στα δίκτυα, ο κος Καρασταύρου άδραξε της ευκαιρίας για να πει "στείλαμε 2.500 sms, αυτός ο αριθμός θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερος, γι' αυτό θα θέλαμε όλοι οι καταναλωτές να έρθουν και να δηλώσουν τα κινητά τους ώστε να ενημερώνονται πιο άμεσα σε τέτοιες περιπτώσεις".


"Ήτανε ένα συμβάν το οποίο πιστεύω ότι αντιμετωπίστηκε επαρκώς από την επιχείρηση. Καλό είναι να μην συμβαίνουν, αλλά δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε να τα προβλέπουμε και έχουμε πάντα μια ετοιμότητα για να τα αντιμετωπίσουμε", είπε καταληκτικά ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ για να ευχαριστήσει που εργάστηκαν επισταμένα για πολλές ώρες αλλά και τους καταναλωτές για την κατανόηση.
 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr