Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Αγγ. Κατσή: «Να έχουμε λόγο ως καταναλωτικό κίνημα»
Να αποκτήσει ξανά λόγο θέλει η Ένωση Καταναλωτών Ροδόπης. Η Ένωση τύποις υπάρχει ακόμη, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει περιπέσει σε αδράνεια. Πλέον γίνονται ενέργειες να δραστηριοποιηθεί ξανά, λόγω της ολοένα εντεινόμενης ακρίβειας που βιώνουμε πανελλαδικά και τοπικά.
Τυπικά πρόεδρος έχει παραμείνει όλα αυτά τα χρόνια η δικηγόρος Αγγελική Κατσή, η οποία μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm παρατήρησε πως γενικότερα τα τελευταία χρόνια «έχει επέλθει μία απαξίωση στο θεσμό των ενώσεων καταναλωτών εν γένει» με αποτέλεσμα οι περισσότερες ενώσεις της επαρχίας, ακόμη κι εξαιρετικά δραστήριες στο παρελθόν, να έχουν αναγκαστεί σε κλείσιμο.
Στόχος η δραστηριοποίηση των καταναλωτών
Η ΕΝΚΑ Ροδόπης για πολλά χρόνια προσπαθούσε με ενέργειες και έξοδα του διοικητικού της συμβουλίου να παραμείνει λειτουργική και να διατηρεί το γραφείο της, ωστόσο αυτό δεν ήταν οικονομικά συμφέρον, με αποτέλεσμα να κλείσουν τα γραφεία. «Τώρα γίνεται μία προσπάθεια από κάποια μέλη του ΔΣ να συστήσουμε ξανά τον φορέα μας τοπικά, μιας και βλέπουμε ότι η κατάσταση όσο περνάει ο χρόνος δυσκολεύει, δυσχεραίνει και θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο» έκανε γνωστό η Αγγελική Κατσή, η οποία απηύθυνε έκκληση στους ενδιαφερομένους καταναλωτές της τοπικής κοινωνίας να ευαισθητοποιούν.
Θα υπάρξει κι επίσημο δημόσιο κάλεσμα προσεχώς. Στόχος είναι «να μπορούμε να έχουμε λόγο ως καταναλωτικό κίνημα στα τοπικά δρώμενα της περιοχής μας και να μπορούν οι πολίτες να απευθύνονται επίσημα πλέον σε μας» υπογράμμισε η Αγγελική Κατσή, αλλά συγχρόνως δεν έκρυψε την πικρία της για τη στάση των καταναλωτών που θυμούνται τις ενώσεις… στα δύσκολα, αλλά στα εύκολα δεν τις στηρίζουν.
Πάντως ακόμη και σήμερα, που η Ένωση δεν είναι ουσιαστικά λειτουργική, υπάρχουν καταναλωτές που απευθύνονται προσωπικά στην κα Κατσή ή σε άλλα μέλη του ΔΣ, οι οποίοι τους βοηθούν να κάνουν καταγγελίες κυρίως μέσα από τα πανελλαδικά όργανα καταναλωτών ή τη γενική γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή.
«Ακόμη και πριν απαξιωθεί ο θεσμός, υπήρχε έλλειψη ενδιαφέροντος. Πάντοτε, όχι μόνο η δικιά μας ένωση αλλά όλες ακόμη κι οι μεγάλες, είχαμε αυτό το πρόβλημα: ο καταναλωτής -για να το πω πολύ λαϊκά- κάνει τη δουλειά του και μετά… μας ξεχνάει. Αυτό το αντιμετωπίζουμε και τώρα, γιατί ήδη από πέρσι έχουμε προσπαθήσει ως διοικητικό συμβούλιο να επανεργοποιήσουμε την ένωση» σημείωσε η Αγγελική Κατσή, η οποία καταληκτικά μετέφερε την ελπίδα της ο κόσμος να ενδιαφερθεί εν μέσω των οικονομικά δύσκολων συγκυριών που βιώνουμε.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News