ΕΦΚΑ: Πότε πληρώνονται οι συντάξεις Ιουνίου

Η ΕΕΚΕ παρέχει στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους
Από την αρχή της ίδρυσης της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΚΕΕ) τέθηκε ως βασικός στόχος η προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών. Όλες οι δράσεις μας, οι ενημερωτικές καμπάνιες, η συνεχής πληροφόρηση του κοινού, η λειτουργία των υπηρεσιών και γενικά όλη η δραστηριότητά της ΕΕΚΕ κατατείνουν στην υποστήριξη και ενημέρωση του καταναλωτή.
Από τον Απολογισμό Διαχείρισης Καταγγελιών και άλλων καταναλωτικών ζητημάτων που εκπονήθηκε για το έτος 2024 και δημοσιεύεται προκύπτει ότι υπάρχει μία πλειάδα θεμάτων που συνεχίζουν και φέτος να ταλαιπωρούν τους καταναλωτές, οδηγώντας τους πολλές φορές σε απόγνωση, τη στιγμή μάλιστα που οι δαπάνες διατροφής παραμένουν περιορισμένες, λόγω της συνεχιζόμενης ακρίβειας.
Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2024 είναι οι ακόλουθες: Τραπεζικές Συναλλαγές 42,43%. Προϊόντα-Υπηρεσίες 33,55%. Τηλεπικοινωνίες 11,18%. Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας 6,25%. Ακίνητα 3,95%. Τρόφιμα 0,99%. Τουριστικές Υπηρεσίες 0,66%. Ασφαλιστήρια Συμβόλαια 0,66%. Υπηρεσίες Εκπαίδευσης 0,33%
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2024 διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο (100%) των καταγγελιών και καταναλωτικών ζητημάτων και ερωτημάτων που δέχτηκε, παρέχοντας στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News