Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Τηλεδιάσκεψη του υπουργού Τουρισμού με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων
Η αποτίμηση της δύσκολης τουριστικής χρονιάς που πέρασε λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του κορωνοϊού, η δρομολόγηση λύσεων σε ζητήματα του κλάδου, αλλά και η ανταλλαγή απόψεων για την επόμενη χρονιά ήταν το αντικείμενο της τηλεδιάσκεψης μεταξύ του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του προέδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και εκπροσώπων των κλαδικών ενώσεων - μελών του Συνδέσμου.
Ο κος Θεοχάρης επισήμανε ότι «η επόμενη χρονιά θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη και κρίσιμη, με βάση τα κριτήρια που έχει δημιουργήσει αυτή η πανδημία», ενώ αναφέρθηκε διεξοδικά στη σεζόν του 2020 που ολοκληρώθηκε «με επιτυχία» σύμφωνα με όσα υποστήριξε, «αν αναλογιστεί κανείς τη σφοδρότητα με την οποία ‘χτύπησε’ ο COVID-19 ολόκληρο τον πλανήτη», λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αυτή ήταν μια χρονιά όπου διαφοροποιηθήκαμε. Και το πράξαμε πολύ γρήγορα, με τα πρωτόκολλα, για τα οποία συνεργαστήκαμε άμεσα και με τα συστήματα ελέγχων. Οι κύριοι λόγοι για τις αποφάσεις ήταν οι υγειονομικοί, κάτι που κατανοήσατε όλοι. Προσπαθήσαμε να περιορίσουμε τις βεβιασμένες αποφάσεις. Το πόσο καλά τηρήθηκαν τα υγειονομικά πρωτόκολλα από τις εταιρείες τις οποίες εκπροσωπείτε φαίνεται από το γεγονός ότι βρέθηκαν μόλις δύο κρούσματα σε εργαζόμενους από περισσότερα από 4.000 τεστ που πραγματοποιήθηκαν».
Έμφαση στην ψηφιακή διαφήμιση
Δυο στρατηγικοί στόχοι για το Υπουργείο Τουρισμού σύμφωνα με τον υπουργό είναι τα ψηφιακά εφόδια και η διαφήμιση. «Έχω ζητήσει από τον ΕΟΤ να κινηθεί προς αυτές τις δύο κατευθύνσεις. Η πρώτη είναι τα ψηφιακά εφόδια (‘digital assets’), μέσω του ‘Visit Greece’ και της εφαρμογής ‘Visit Greece mobile application’. Η εφαρμογή αυτή ‘κατέβηκε’ στα κινητά από 550.000 ανθρώπους και 450.000 έβαλαν ‘preference’. Διορθώθηκαν πολλά προβλήματα στην εφαρμογή και θέλω να σας ζητήσω να μπουν οι επιχειρήσεις σας σε αυτήν. Αυτό θα βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη και παράλληλα θα ωφελήσει και τις επιχειρήσεις», δήλωσε ο υπουργός και πρόσθεσε: «Η δεύτερη στρατηγική κατεύθυνση είναι η συνεχής παρουσία μέσω διαφήμισης και συνδιαφήμισης. Και στο επίπεδο στήριξης των αεροπορικών θέσεων και στο επίπεδο της διαφήμισης με τους ‘our operators’ κ.ά. Θα ασχοληθούμε και με ‘workshops’ για την επέκταση της τουριστικής περιόδου».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News