Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη παρουσιάστηκε ως τουριστικός προορισμός όλου του χρόνου
Μια ακόμη εκδήλωση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργανώθηκε την περασμένη Πέμπτη στο εστιατόριο «Μύκονος Ταβέρνα» στη Στοκχόλμη, με σκοπό την παρουσίαση της Περιφέρειας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό για όλο το χρόνο. Δημοσιογράφοι, tour operators, opinion leaders, influencers και επιχειρηματίες της Σουηδικής πρωτεύουσας, είχαν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» στην αναλλοίωτη αυτήν περιοχή της Ελλάδας και να γνωρίσουν τα μοναδικά θέλγητρα της, στα πλαίσια της σχετικής προωθητικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, οι επίτιμοι προσκεκλημένοι ενημερώθηκαν για τα βασικά χαρακτηριστικά της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και των ανθρώπων της, για τους κυριότερους φυσικούς και πολιτιστικούς θησαυρούς τη περιοχής καθώς και για τα στοιχεία που κάνουν τον προορισμό αυτό να ξεχωρίζει. Στη Στοκχόλμη βρέθηκε, μεταξύ άλλων, και ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Τουρισμού Θανάσης Τσώνης, ο οποίος απευθυνόμενος στους εκπροσώπους των Μedia και του ταξιδιωτικού κλάδου, εξέφρασε την πεποίθηση πως η Περιφέρεια ΑΜΘ τηρεί όλες τις προϋποθέσεις για να καταστεί κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός κάθε εποχή του χρόνου.
Το ενεργό παρών στην εκδήλωση έδωσε επίσης ο Παύλος Μούρμας, προϊστάμενος ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Βαλτικής καθώς και η αναπληρώτρια προϊσταμένη Μαρία Ζευγουλά. Ο κος Μούρμας, αφού καλωσόρισε τους προσκεκλημένους επεσήμανε την προσπάθεια της Περιφέρειας να ενταχθεί στην τουριστική αγορά της Σκανδιναβίας. Τη βραδιά τίμησαν με την παρουσία τους και ο Παύλος Ολζιέρσκυ εμπορικός ακόλουθος, μαζί με μέλη της Ελληνικής Πρεσβείας στην Στοκχόλμη, ο Γιώργος Κοντορίνης - δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Solna Στοκχόλμης, αλλά και η αντιδήμαρχος Östersund Έφη Κούρλος.
Η εν λόγω δράση προβολής της ΠΑΜΘ στην πρωτεύουσα της Σουηδίας αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού που έχει ως βάση την καμπάνια «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα».
Βασικό ζητούμενο είναι η διαμόρφωση και η ανάδειξη μιας ιδιαίτερα θετικής εικόνας της ΠΑΜΘ στη σουηδική αγορά, προκείμενου να ενταχθεί η Περιφέρεια στις πρώτες επιλογές των επαγγελματιών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News