Ερώτηση Ευρ. Στυλιανίδη για τους εκπαιδευτικούς που έμειναν εκτός λίστας, λόγω προβλημάτων στο «e-paravolo» | xronos.gr
ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Ερώτηση Ευρ. Στυλιανίδη για τους εκπαιδευτικούς που έμειναν εκτός λίστας, λόγω προβλημάτων στο «e-paravolo»

23/02/21 - 9:00
23423423-53_11.jpg

Αδικία που συντελέστηκε σε 10.000 εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής αναφέρει ο βουλευτής Ροδόπης

Σε κοινοβουλευτική ερώτηση-πρόταση προχώρησε ο βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στυλιανίδης «για την αποκατάσταση της αδικίας που συντελέστηκε σε βάρος 10.000 περίπου εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, δασκάλων και καθηγητών, που όχι μόνο με δίκη τους ευθύνη αλλά και από τεχνική αδυναμία της ψηφιακής πλατφόρμας e-παράβολο για τη μη καταβολή 3 ευρώ κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός εργασίας τα επόμενα χρόνια», όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, ενώ  επισημαίνει «ενδεχόμενες δυνατές λύσεις που προστατεύουν την αξιοκρατία και αποκαθιστούν τη δικαιοσύνη βελτιώνοντας παράλληλα τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος».

Ο βουλευτής Ροδόπης σε ερώτηση που απευθύνει στην υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και στον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη αναφέρει μεταξύ πολλών «με δεδομένες τις αδικίες που προκάλεσε και η προβληματική λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σε πάνω από 10.000 υποψήφιους εκπαιδευτικούς, γεγονός που αναγνώρισε η διοίκηση εμπράκτως μεταγενέστερα, ερωτώνται οι συναρμόδιοι υπουργοί Παιδείας και Εσωτερικών:

  1. Πώς προτίθενται να αντιμετωπίσουν την αδικία που προέκυψε με μερική ευθύνη  του κράτους. Θα ανοίξουν τους πίνακες του χρόνου και όχι μετά από τρία χρόνια, προκειμένου να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία των υποψηφίων, ώστε να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία με τη συμμετοχή τους σε όλες τις προκηρύξεις (ειδικής αγωγής, δασκάλων και καθηγητών); 
  2. Μία τέτοια απόφαση που θα λύτρωνε τους υποψηφίους και θα ελάφρυνε τη διοίκηση από κοστοβόρες και χρονοβόρες διοικητικές και δικαστικές διαδικασίες δεν θα εναρμόνιζε την κατάσταση με πληθώρα αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας, που έκαναν δεκτή την επιπρόσθετη συμπλήρωση εμπροθέσμως υποβληθέντων δικαιολογητικών, ιδιαίτερα όταν αυτό συνδέεται με αστοχία της διοίκησης;
  3. Αν δεν προκριθεί για οποιουσδήποτε λόγους η παραπάνω λύση, προτίθεται τουλάχιστον το αρμόδιο Υπουργείο να προχωρήσει στη μερική θεραπεία της αδικίας με τη συμπερίληψη όλων αυτών των εκπαιδευτικών στους πίνακες των αναπληρωτών, όπου δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή παραβόλου, ώστε να μπορέσουν να εργοδοτηθούν;
  4. Δεν είναι άδικο και απάνθρωπο οι άνθρωποι που εργάστηκαν ήδη επί δεκαετίες στην εκπαίδευση οργώνοντας όλη τη χώρα και αξιοκρατικά έπρεπε να έχουν ήδη διοριστεί να στερούνται αυτό το δικαίωμα ακόμα και ως αναπληρωτές, εξαιτίας μιας αστοχίας της κρατικής πλατφόρμας, γεγονός που θίγει την αρχή της χρηστής διοίκησης, της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς το κράτος και την αρχή της αναλογικότητας;»

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr