Τα αιτήματά σας… στον δήμαρχο | xronos.gr
ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ

Τα αιτήματά σας… στον δήμαρχο

05/09/24 - 8:00
Τα αιτήματά σας… στον δήμαρχο

Κατευθείαν στο γραφείο του δημάρχου προβάλλονται τα αιτήματα που έχουν καταθέσει δημότες προς επίλυση κι έχουν εγκριθεί, μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή ή τη γραμμή του δημότη

«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 401 ανοικτά αιτήματα - ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης είναι περίπου μία εβδομάδα», ενημέρωσε ο Γιάννης Γκαράνης

Έχετε κάποιο αίτημα, παράπονο ή πρόβλημα που εντοπίζετε στην πόλη ή στους οικισμούς; Μπορείτε να το θέσετε υπόψη της Δημοτικής Αρχής εύκολα με δύο τρόπους: είτε μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «komotini» όπου υπάρχει μία απλή διαδικασία είτε μέσω της γραμμής του δημότη στο 15424, εκτός φυσικά από τον… παραδοσιακό τρόπο, που είναι να περιμένετε στο Δημαρχείο.

Σε πρώτη φάση τα αιτήματα αυτά πηγαίνουν στις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες απαντούν στους ενδιαφερόμενους για το εάν μπορούν να επιλυθούν άμεσα ή πιο μετά, για το εάν δεν μπορούν να επιλυθούν και για ποιο λόγο, πχ αναρμοδιότητα Δήμου για ένα δρόμο της Περιφέρειας ή κατατέθηκε ένα πάρα πολύ γενικό αίτημα. Όπως και να καταθέσατε το αίτημά σας, εάν αυτό εγκριθεί προς υλοποίηση καταλήγει απευθείας… στο γραφείο του δημάρχου Κομοτηνής Γιάννη Γκαράνη, ο οποίος έχει τη γενική εικόνα του τι πάει καλά και τι στραβά.

«Ελέγχω από που προέρχονται τα αιτήματα, πόσο γρήγορα λύνονται από τις υπηρεσίες και πόσο γρήγορα μπορούμε να ανταποκριθούμε σε αυτά», είπε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm ο δήμαρχος. Αναφορικά με τον χρόνο απόκρισης, είναι κατά μέσο όρο στη μία εβδομάδα, ενώ ποικίλει ανάλογα με το πρόβλημα. Για παράδειγμα, μία αποκατάσταση λάμπας ή λακκούβας δρομολογείται πολύ πιο σύντομα από την επισκευή ενός δημοτικού κτιρίου ή τον καθαρισμό ενός οικοπέδου.

401 αιτήματα σε αναμονή
«Αυτή τη στιγμή που μιλάμε υπάρχουν 401 ανοικτά αιτήματα. Ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσής τους είναι περίπου μία εβδομάδα», έκανε γνωστό ο Γιάννης Γκαράνης, που εξήγησε ότι επιθυμούσε να έχει την εποπτεία, προκειμένου από τη μία να υπάρχει ένας διαρκής έλεγχος των υπηρεσιών, από την άλλη να ειδοποιείται κι ο ίδιος προσωπικά για τα αιτήματα των δημοτών.

Τέλος, αναγνώρισε ότι σε μερικά αιτήματα ο χρόνος ανταπόκρισης θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορος, ειδικά όταν μεσολαβούν αντικειμενικές δυσκολίες, αλλά σε γενικές γραμμές εξέφρασε την ικανοποίησή του ότι «είμαστε σε καλό δρόμο».

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr