Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Ο κλάδος διεκδικεί να εναρμονιστεί η ελληνική με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και να στηριχθεί το επάγγελμα
Δημήτρης Δολιανίτης: «Θα βρεθούμε και εμείς στα σύνορα, στα αεροδρόμια και στα λιμάνια»
Να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας αλλά όσα κι οι υπόλοιποι χρήστες των οδικών αξόνων, αξιώνουν οι οδηγοί τουριστικών λεωφορείων. Για το λόγο αυτό προχώρησαν σε κινητοποίηση με τα λεωφορεία το πρωί της Τετάρτης στην Κομοτηνή, περνώντας… με κόρνες από όλους τους κεντρικούς δρόμους, για να καταλήξουν στο κτίριο της Περιφέρειας ΑΜΘ.
Την κινητοποίηση που έγινε με τα τουριστικά λεωφορεία εκτός από την Κομοτηνή και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, αποφάσισε να πραγματοποιήσει η Ομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουρισμού, Ιδιοκτητών Τουριστικών Γραφείων & Λεωφορείων Ελλάδος. Είναι ενδεικτικό πως τουριστικό λεωφορείο 50 θέσεων καταβάλει 600 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας ενώ αντίστοιχο λεωφορείο του ΚΤΕΛ πληρώνει 270 ευρώ, σύμφωνα με το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων ΑΜΘ Δημήτρη Δολιανίτη.
Ψάχνουν και δεν βρίσκουν τον υπουργό
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους του κλάδου, μέχρι και σήμερα, οποιαδήποτε προσπάθειά τους να συναντήσουν τον υπουργό Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη, για να του εξηγήσουν την αδικία που υφίστανται, δυστυχώς έπεσε στο κενό. Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών είχε δεσμευτεί απέναντί τους για τη μόνιμη και τελική διευθέτηση του ζητήματος της εξίσωσης των τελών κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων με ό,τι ισχύει για τους άλλους συγκοινωνιακούς φορείς που χρησιμοποιούν τα ίδια λεωφορεία και πληρώνουν τα μισά τέλη κυκλοφορίας.
170 τουριστικά λεωφορεία στην ΑΜΘ
Μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm και τον Δήμο Μπακιρτζάκη ο Δημήτρης Δολιανίτης δήλωσε πως η χθεσινή κινητοποίηση ήταν η έναρξη του αγώνα και πρόσθεσε πως «να έχετε υπόψη σας ότι η ΑΜΘ αριθμεί 170 τουριστικά λεωφορεία.
Δεν τα βγάλαμε στον δρόμο για να κάνουμε δύσκολη τη ζωή των συμπολιτών μας. Δέκα λεωφορεία βγάλαμε, ενημερώσαμε τις αρχές ότι θα καταθέσουμε ένα ψήφισμα στον περιφερειάρχη και μέχρι εκεί, αλλά όμως είναι η αρχή. Θα βρεθούμε και εμείς στα σύνορα, στα αεροδρόμια και στα λιμάνια» διεμήνυσε.
Από την κυβέρνηση ο κλάδος διεκδικεί να γίνουν όλες οι απαραίτητες νομοθετικές παρεμβάσεις ώστε εναρμονιστεί η ελληνική με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. «Όποτε θέλουν είμαστε τουριστικό λεωφορείο και όποτε είναι να εισπράξουν είμαστε αυτοκινητιστές και εισπράττουν τα διπλάσια και τα τριπλάσια.
Όταν έρχεται η ώρα των επιδοτήσεων, όλοι οι υπόλοιποι μεταφορείς επιδοτούνται και τα αστικά και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ, ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδοτούνται από ελληνικά και ευρωπαϊκά κονδύλια, αλλά τα τουριστικά λεωφορεία επειδή δεν είναι εναρμονισμένα με την ευρωπαϊκά νομοθεσία δεν δικαιούνται και δεν τυγχάνουν καμίας επιδότησης». Τα παραπάνω είπε ο κος Δολιανίδης κάνοντας γνωστό ότι «άλλαξε ο στόλος στα ΚΤΕΛ γιατί επιδοτήθηκαν με 65%. Το τουριστικό λεωφορείο πώς θα αλλάξει;».
Μετά τη διαμαρτυρία της Τετάρτης ο κλάδος θα αποφασίσει με ποιον τρόπο θα συνεχίσει τις κινητοποιήσεις του.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News