Οι νέοι επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για χρηματοδοτικά εργαλεία | xronos.gr
ΤΟ STARTING UP ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Οι νέοι επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για χρηματοδοτικά εργαλεία

16/12/16 - 11:00

Η διοργάνωση έγινε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Νέων Επιχειρηματιών   

«Αν αναζητήσουμε στο google το προφίλ του Έλληνα επιχειρηματία, δεν θα δούμε πια τον κλασικό τύπο με την κοιλιά και το πούρο. Θα δούμε έναν πιο νέο, πιο οικείο, πιο φιλικό άνθρωπο», λέει κος Ορέστης Ματσούκας, που είναι πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών και χθες βρέθηκε στην Κομοτηνή, προωθώντας το επιχειρηματικό roadshow «starting up».


Στόχος του starting up είναι να «συστήσει» στον επιχειρηματικό κόσμο, ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία τα οποία κατά κύριο λόγο είναι άγνωστα στο ευρύ κοινό ή να εξηγήσει κρυμμένες πτυχές των υπαρχόντων, που αν όμως οι επιχειρηματίες τις ανακαλύψουν, μπορούν να αποκομίσουν οφέλη για τις επιχειρήσεις τους.


Το «starting up» δεν αφορά μόνο τους επιχειρηματίες που ξεκινούν τώρα κάποια επιχείρηση, τονίζει ο κος Ματσούκας, αλλά αφορά και ήδη ενεργούς επιχειρηματίες ή επιχειρηματίες που ναι μεν εισέρχονται τώρα στο χώρο του επιχειρείν αλλά ως συνεχιστές μιας οικογενειακής επιχείρησης. 


Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό, με βάση τα λεγόμενα του κου Ματσούκα, είναι ότι δεν είναι όλα για όλους, αλλά πρέπει οι επιχειρηματίες να επιλέγουν τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουν συνδυάζοντας μία σειρά παραγόντων, ώστε το όφελος που θα αποκομίσουν να είναι το μέγιστο δυνατό. 


Όλη αυτή η προσπάθεια έχει τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από την οποία εκπορεύονται οι χρηματοδοτήσεις και όπως εξήγησε ο κος Ματσούκας, αυτό που μπορεί να κάνει ο Σύνδεσμος του οποίου προεδρεύει είναι να καθοδηγήσει τους επιχειρηματίες να φτιάξουν μία ολοκληρωμένη και στοχευμένη πρόταση προς κάποιον φορέα, έτσι ώστε και τα χρήματα να πάρουν, αλλά και να τα αξιοποιήσουν στο μέγιστο- αναφορικά πάντα με το προφίλ των επιχειρήσεων τους. 


Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης ενώ στην προώθηση συμμετείχε και το Europe Direct. 
Εν τέλει, αυτό που σημείωσε εμφατικά ο κος Ματσούκας είναι το γεγονός ότι ο Έλληνας επιχειρηματίας πρέπει να απαλλαγεί από το φοβικό του σύνδρομο, να τολμήσει, να πάρει το ρίσκο και να μην μένει χωρίς ενημέρωση. 


Χαρακτηριστικά, ο κος Ματσούκας είπε: «Προσπαθούμε να προσαρμόσουμε το προφίλ του Έλληνα επιχειρηματία στο 2011 – δηλαδή ένα χρόνο μετά από την έναρξη της κρίσης. Βλέπουμε ότι υπάρχει ένας μεγάλος σκεπτικισμός και αυτό πρέπει να αλλάξει». 


Ειδικά δε αν σκεφτεί κανείς ότι τα ευρωπαϊκά προγράμματα σχεδιάζονται με ορίζοντα το 2020, βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα ότι πρέπει να καλυφθεί ένα κενό δεκαετίας.  
 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr