Βήματα εξωστρέφειας για το Emmanuelle Silk | xronos.gr
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΜΟΔΑΣ

Βήματα εξωστρέφειας για το Emmanuelle Silk

14/06/17 - 11:00
2354235-82.jpg

Η Εμμανουέλλα Κουρούδη και το "μετάξι" της, ταξίδεψαν στη Σόφια για διεθνή εβδομάδα μόδας

Διαχρονική αίγλη έχει το μετάξι, κι αυτό φρόντισε να αναδείξει και ...εκτός συνόρων η νεαρή Κομοτηναία επιχειρηματίας Εμμανουέλλα Κουρούδη, η οποία προσεκλήθη και συμμετείχε σε διεθνή εβδομάδα μόδας. Πιο αναλυτικά, η ιδιοκτήτρια του "Μετάξι" και του "Emmanuelle, fashion made of silk", ανέδειξε τις δημιουργίες της στη Σόφια, από τη Δευτέρα 5 ως και την Κυριακή 11 Ιουνίου. 


Τα χολιγουντιανά στούντιο Nu Boyana στη γειτονική Σόφια, άνοιξαν τα πλατό τους για να υποδεχτούν έντεκα Έλληνες σχεδιαστές που συμμετείχαν στο Balkan Fashion Week 2017 σε ένα μοναδικό event όπου η μόδα συνάντησε την 7η τέχνη. Εκεί για πρώτη φορά, η εβδομάδα μόδας πήγε χέρι-χέρι με το διεθνούς κύρους International Film Festival, ASVOFF. Το ASVOFF άφησε την παραδοσιακή έδρα του, το εθνικό μουσείο του Παρισιού, και ταξίδεψε στη Σόφια για να βρεθεί στα στούντιο που έχουν γυριστεί υπερπαραγωγές του Hollywood.


Η ομάδα των 11 (Εύα Γούναρη, Φωτεινή Κοστούλη, Λένα Παπαγεωργίου, Εμμανουέλα Κουρούδη, Νικολέττα Βερβερίδου, Αθηνά και Αναστάσιος Τρανούλης, Joy Κουμεντάκου, Σταυρούλα Καζιάλε, Πηνελόπη Ράλλη, Ζήσης Κουκουλόπουλος, Νεφέλη Παπαναγιώτου), περιελάμβανε και την Κομοτηναία η οποία δηλώνει πως "η σύνδεση μεταξύ κινηματογράφου και μόδας ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο. Όλες οι πασαρέλες είχαν δική του θεματική και γίνονταν σε ένα παλιό στούντιο κινηματογράφου", καθώς από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή δόθηκε έμφαση στη μόδα, ενώ το Σαββατοκύριακο στον κινηματογράφο. "Αν και ενδιαφερόμουν για την εβδομάδα μόδας, πήγα το Σαββατοκύριακο, γιατί έπρεπε να είμαι στο μαγαζί τις καθημερινές. Επομένως, δεν πρόλαβα τις πασαρέλες και διάφορα άλλα δρώμενα", δήλωσε. 


Η ίδια χαρακτηρίζει την εκδήλωση ως μέσο προώθησης των προϊόντων της. "Εμένα με βρήκε μια εταιρία από την Αθήνα, η οποία και εκπροσωπεί τους έντεκα σχεδιαστές. Οι περισσότεροι ήταν και παρόντες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας, ενώ εμένα με εκπροσώπησε η εταιρία. Η εκδήλωση ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία, προκειμένου να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα του προϊόντος μου, γιατί είναι ένα προϊόν που δεν παράγεται σε πολλά μέρη και δεν υστερεί σε ποιότητα. Με αυτό τον τρόπο άνοιξε ένα παράθυρο πωλήσεων προς το εξωτερικό". 


Η Εμμανουέλλα επιστρατεύει μια ομάδα από γραφίστες και illustrators, σε συνεργασία με τους οποίους, δημιουργεί εντυπωσιακά σχέδια που ακολουθούν τις διεθνείς τάσεις της μόδας: από animal prints μέχρι φυτικά και γραμμικά μοτίβα. Πρόκειται για ένα προϊόν με δυνατότητες εμπορίας στο εξωτερικό. Γι' αυτό δηλώνει πως "το δικό μου προϊόν απευθύνεται σε συγκεκριμένους αγοραστές. Ξέρω ότι μόνη λύση είναι η εξωστρέφεια. Όμως, πρέπει πρώτα να ξεκινάς τοπικά, ώστε μετά να στραφείς στο εξωτερικό".


Αναφορικά με τις κριτικές που δέχθηκε, μας λέει ότι ήταν πολύ καλές, καθώς το προϊόν δεν είναι τόσο συνηθισμένο. "Έχτισα σχέσεις με αρκετούς ανθρώπους του χώρου, ώστε με σωστά βήματα να φτάσουμε και στις παραγγελίες. Δεν θα μπορούσα να πάω στην έκθεση μόνη μου, γιατί θα ήταν ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα", κατέληξε.

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr