ΕΦΚΑ: Πότε πληρώνονται οι συντάξεις Ιουνίου

Μέχρι το 2010 υπήρχαν 8 δρομολόγια αμαξοστοιχιών μεταξύ Αλεξανδρούπολης - Θεσσαλονίκης
Η Θράκη παραμένει χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με Θεσσαλονίκη και Αθήνα, καθώς η διάσπαση και ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ έχει παραδώσει το δίκτυο σε κατάσταση πλήρους αχρηστίας, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Κομμουνιστική Απελευθέρωση Θράκης. Μέχρι το 2010 υπήρχαν 8 δρομολόγια αμαξοστοιχιών μεταξύ Αλεξανδρούπολης - Θεσσαλονίκης, εκ των οποίων τα 4 συνέχιζαν προς την Αθήνα.
«Είχε φθηνό εισιτήριο που εξυπηρετούσε όχι μόνο τους κατοίκους της περιοχής που διαχρονικά μαστίζεται από φτώχεια και ανεργία, αλλά και χιλιάδες φοιτητές και φαντάρους», σημείωσε η Κομμουνιστική Αριστερά Θράκης και περιέγραψε ότι ακολούθησαν τα εξής: «Για την Hellenic Train που αγόρασε την λειτουργία των δρομολογίων με ποσό μικρότερο από την επιδότηση που εισπράττει από το κράτος (!), τα δρομολόγια της Θράκης ήταν απλά “κόστος”. Ο ΟΣΕ που διατήρησε το έργο των υποδομών και του δικτύου εγκατέλειψε τις γραμμές, τους σταθμούς, τις διαβάσεις, αφήνοντας χωρίς προσωπικό τις λειτουργίες συντήρησης, ασφάλειας και εξυπηρέτησης του κοινού. Οι ελλείψεις σε προσωπικό (μηχανικοί, εργοδηγοί, εργάτες γραμμής κ.α.) δεν μπορούν να εγγυηθούν την ασφάλεια κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών στο δίκτυο».
Παρόλα αυτά, η μόνη γραμμή που λειτουργεί πλέον στη Θράκη είναι αυτή από την Αλεξανδρούπολη προς το Ορμένιο, η οποία όμως δεν αφορά τόσο το επιβατικό κοινό, αλλά τη μεταφορά ΝΑΤΟϊκών αρμάτων και οχημάτων από το λιμάνι -που έχει μετατραπεί σε αμερικανική βάση- προς τη Ρουμανία και την Πολωνία, με την Κομμουνιστική Απελευθέρωση να υποστηρίζει ότι «στη Θράκη τρένα υπάρχουν μόνο για πόλεμο».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News