Με τον Χρήστο Χατζόπουλο διασκέδασαν οι Κομοτηναίοι

«Μπαρούτι» έβαλε στη συνεδρίαση η απόφαση να εκποιηθεί δημοτική έκταση προς αξιοποίηση από το Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής
Μετωπικά συγκρούστηκε η Δημοτική Αρχή κι η Λαϊκή Συσπείρωση στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με αφορμή την έγκριση ή μη εκποίησης δημοτικής έκτασης ευρισκόμενης στην κτηματική περιοχή Κοσμίου. Πρόκειται για περιοχή για την οποία έχει εκφράσει ενδιαφέρον το Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής, προκειμένου να δημιουργήσει αμαξοστάσιο για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Από την Υπηρεσία του Δήμου έγινε γνωστό ότι δεν πρόκειται για κοινόχρηστο χώρο αλλά για αγροτεμάχιο, μέρος του οποίου πρόσφατα απαλλοτριώθηκε από την Περιφέρεια ΑΜΘ για την κατασκευή ποδηλατόδρομου που θα ενώνει Κομοτηνή και Κόσμιο. Επίσης, έγινε γνωστό ότι το οικόπεδο είναι μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο, άρα δεν μπορεί ο Δήμος να το εκμεταλλευτεί για άλλους σκοπούς. Η εκποίηση αναμένεται να αποφέρει στον Δήμο περί των 60.000 ευρώ.
Κριτική από τη Λαϊκή Συσπείρωση
Για «ξεπούλημα της δημοτικής περιουσίας» και «δημιουργία κακού προηγούμενου» έκανε λόγο ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Γιάννης Λεβέντης, ο οποίος χαρακτήρισε «εκβιασμό» (δηλώνοντας τη λέξη μέσα σε εισαγωγικά) από την πλευρά του Αστικού ΚΤΕΛ προς τον Δήμο, ότι για να ολοκληρώσει την αγορά ενός χωραφιού, προϋπόθεση είναι η εκποίηση από το Δημοτικό Συμβούλιο της συγκεκριμένης δημοτικής έκτασης. Αντιπρότεινε παραχώρηση της χρήσης για 20ετία ή άλλο χρονικό διάστημα, προκειμένου να μη φύγει από τα χέρια του Δήμου.
Στο πλαίσιο της τοποθέτησής του ανέβηκαν κατακόρυφα οι τόνοι, όταν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Χρήστος Χατζηπέμου του ζήτησε να συντομεύει, με τον δήμαρχο Γιάννη Γκαράνη να κάνει λόγο για κατάχρηση χρόνου και τον Γιάννη Λεβέντη να καταγγέλλει προσπάθεια φίμωσης της Λαϊκής Συσπείρωσης. Πως δεν υπάρχει εκπρόσωπος του Αστικού ΚΤΕΛ στην αίθουσα, υπογράμμισε ο επικεφαλής του Σπάρτακου Παναγιώτης Καρακολίδης.
Το θέμα εγκρίθηκε πάντως ομόφωνα με τη Λαϊκή Συσπείρωση να τοποθετείται με λευκό, αναγνωρίζοντας το επιβατικό έργο του ΚΤΕΛ και την ύπαρξη μικρομετόχων που βιοπορίζονται.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News