Με τον Χρήστο Χατζόπουλο διασκέδασαν οι Κομοτηναίοι

Γιατί δεν επελέγη από τους ιδιώτες διοργανωτές η τοπική μας Ζυθοποιία Μακεδονία Θράκης; Πότε θα μάθουμε από τα λάθη του παρελθόντος στις εκδηλώσεις της πόλης;
Το είδαμε κι αυτό στην πόλη μας: φεστιβάλ καντίνας Κομοτηνής με μπύρας της… Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (Ολλανδικού Ομίλου)! Πρόκειται για μία εκδήλωση με ιδιώτες διοργανωτές (όχι δηλαδή τον Δήμο Κομοτηνής ή την Περιφέρεια ΑΜΘ), που ξεκινάει σήμερα Πέμπτη 8 Μαΐου στο πάρκο Αγίας Παρασκευής. Οι διοργανωτές του Street Food Truck Festival υπόσχονται την απόλυτη γαστρονομική εμπειρία με γεύσεις από όλο τον κόσμο. Το Φεστιβάλ λειτουργεί καθημερινές από τις 17.00 το απόγευμα έως τις 12:00 το βράδυ, ενώ το Σαββατοκύριακο από τις 12:00 το μεσημέρι έως τις 12:00 το βράδυ.
Αυτό πάντως που μας προκάλεσε αρνητική εντύπωση, ήταν η επιλογή των διοργανωτών να συνεργαστούν με τη μπύρα «Μάμος» κι όχι με την τοπική μας μπύρα «Βεργίνα». Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε εκδηλώσεις στην πόλη μας να χάνουν… το τοπικό στοίχημα, αλλά εν προκειμένω μάλιστα ενημερωνόμαστε πως δεν υπήρχε καθόλου «κρούση» προς τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, η οποία προτίθετο να στηρίξει τη δράση, εάν της ζητούταν, όπως άλλωστε έχει αποδείξει όλο αυτό το διάστημα στηρίζοντας δράσεις της περιοχής.

Ολλανδικών συμφερόντων Α.Ε. ή τοπικών συμφερόντων «Βεργίνα»;
Σημειώνουμε ότι η μπύρα «Μάμος» πρωτοξεκίνησε στην Πάτρα το 1876, ενώ επανακυκλοφόρησε το 2017 από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, παραγόμενη στο εργοστάσιο της Πάτρας. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι εταιρία παραγωγής κι εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα και μέλος του ολλανδικού Ομίλου Heineken.
Μάλιστα, ο ολλανδικός κολοσσός έχει καταδικαστεί από τα δικαστήρια για καταχρηστική συμπεριφορά εναντίον της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, με πρόστιμα «μαμούθ» πολλών εκατομμυρίων, τα οποία καταδικάστηκε να πληρώσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για μονοπώληση της αγοράς με αθέμιτες πρακτικές.
Από την άλλη έχουμε τη «δική» μας Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, μία εταιρία που επένδυσε στην ακριτική Κομοτηνή, όταν ελάχιστοι είχαν το θάρρος να το πράξουν. Η ΖΜΘ διαχρονικά αναπτύσσει πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, το οποίο έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια, με πλείστες κοινωνικές, οικονομικές, αθλητικές και λοιπές δωρεές και προσφορές προς τον τόπο. Παράλληλα, στο εργοστάσιό της εργάζονται πλήθος ντόπιων εργαζομένων, ενώ με τα προγράμματα συμβολαιακής καλλιέργειας που πρώτη ανέπτυξε βρίσκουν εισόδημα πολλές εκατοντάδες αγρότες της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, με την παρασκευή της «Βεργίνα» και των προϊόντων «TuVunu».
Τελικά, πότε θα μάθουμε από τα λάθη του παρελθόντος στις εκδηλώσεις της πόλης;
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News