Δυναμική η εκπροσώπηση της Τουρκίας στις εκθέσεις ζαχαρωδών, όπως πρόσφατα στο Παρίσι. Κυκλοφορούν πολυτελή κατάλογο με έξοδα του κράτους όπου παρουσιάζονται όλες οι μονάδες της χώρας τους, ενώ στήνουν μεγαλειώδη περίπτερα με προσωπικό που δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να ανταγωνιστεί μια νοικοκυρεμένη ελληνική επιχείρηση που πάει εκεί μόνη της…
Η Τulip περνά στην 4η γενιά ενώ στο τιμόνι είναι ο Θεόδωρος και ο Πρόδρομος Ζαφειρίδης οι γιοι του Γιάννη Ζαφειρίδη που με την ολοκλήρωση των σπουδών τους αφοσιώθηκαν με αγάπη στο αντικείμενο της οικογενειακής επιχείρησης.
Η καραμέλα ρόδι με στέβια που τώρα κυκλοφορεί μαζί με όλη την γκάμα ζαχαρωδών της βιομηχανίας είναι το νέο προϊόν που κάνει θραύση απευθυνόμενο στο καταναλωτικό κοινό που αποφεύγει τη ζάχαρη
Βιομήχανος από παράδοση κι αγάπη στο αντικείμενο της καραμελοποιίας ο Γιάννης Ζαφειρίδης ιδρυτής της Τulip στην ΒΙΠΕ Κομοτηνής παραδίδει την σκυτάλη στους γιους του Θεόδωρο και Πρόδρομο που αναλαμβάνουν δυναμικά την εταιρία, τα νέα προϊόντα και την συμμετοχή κι εκπροσώπησή της στο εξωτερικό. Μόλις πρόσφατα η Τulip βρέθηκε στην μεγαλύτερη έκθεση ζαχαρωδών στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Παρίσι, όπου η Τουρκία έκανε την δική της εντυπωσιακή παρουσία στήνοντας ένα τεράστιο περίπτερο με υποδοχή κοπέλες που μοίραζαν ζαχαρωτά και σοκολάτες, ενώ στα περίπτερα, όλα αρχιτεκτονικά καλλιτεχνήματα που πλήρωνε και φρόντισε το τουρκικό κράτος παρουσίαζαν την ποικιλία των προϊόντων της τουρκικής βιομηχανίας μοιράζοντας κι ένα πολυτελή κατάλογο που υποστηριζόταν από site το www turkishconfectionery.org και κλέβοντας τις εντυπώσεις. «Πως αλήθεια να ανταγωνιστείς αυτή την συμμετοχή μιας χώρας όσο και να θέλεις», αναρωτιέται ο κ. Ζαφειρίδης αφού οι Έλληνες επιχειρηματίες κλείσαν κάποια μικρά μεμονωμένα περίπτερα που δεν θα είχαν όλη αυτή την προώθηση των γειτόνων που ξέρουν να κινούνται στο διεθνές περιβάλλον κερδίζοντας μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

Το παράπονο του κ. Ζαφειρίδη είναι ότι ποτέ σε όλο το διάβα των δεκαετιών της επιχείρησής του ενώ δεν επεδίωξε να πάρει εύκολα χρήματα από επιδοτήσεις, δεν τον κάλεσε κάποιος σε μια επιχειρηματική αποστολή να προωθήσει τα προϊόντα του. Αυτό το κάνει πάντα μόνος κι εκ των ενόντων. Περιγράφει στο «Χρόνο» την ιστορία που για την τιμή των όπλων και κάτω του κόστους του πουλούσε τόνους ελληνικής καραμέλας σε πάγκους της Σόφιας και όταν έπρεπε να πάρει το αντίστοιχο ποσοστό της ζάχαρης που θα το ήλεγχε εντεταλμένος Οργανισμός αυτό δεν έγινε ποτέ, με αποτέλεσμα βλέποντας τον κυκεώνα που μπήκε να αφήσει την ιστορία ανεκμετάλλευτη και να μην εισπράξει ποτέ ένα σοβαρό χρηματικό ποσό αλλά και να σταματήσει αυτή την κίνηση ελληνικής αβροφροσύνης.
Σήμερα η Τulip προτείνει μια καινούργια καραμέλα, με γεύση ρόδι και στέβια που μπορούν να την απολαμβάνουν και οι διαβητικοί, παράλληλα με όλη την γκάμα των προϊόντων της που φθάνουν με το δικό της δίκτυο σε όλη την χώρα. Η μονάδα αντιστέκεται σε δύσκολους καιρούς και κρατά το δικό της σημαντικό μερίδιο στην αγορά με συνώνυμο την ποιότητα και την θέλησή της με ορμητήριο την Κομοτηνή να αναπτύσσει τον κύκλο εργασιών της.
Μ.Μ.