Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές ιδέες από φοιτητές, για τις οποίες μάς ενημερώνει ο καθηγητής Περικλής Γκόγκας
Φανταστείτε έναν θάλαμο σε μία οργανωμένη παραλία, όπου μπαίνετε μέσα, βάζετε ένα ευρώ και… σας ψεκάζει αντηλιακό. Κατ’ αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται ούτε να παίρνετε μαζί σας αντηλιακό, δεν πειράζει εάν το ξεχάσατε σπίτι ή απλώς μπορείτε να διευκολύνετε τον εαυτό σας από τη διαδικασία επάλειψης.
Δεν χρειάζεται να το σκέφτεστε άλλο, καθώς αντί για εσάς, το σκέφτηκε μία ομάδα φοιτητών/τριών του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Κι αυτή ήταν μόλις μία από τις 23 επιχειρηματικές ιδέες, που παρουσίασαν ισόποσες ομάδες φοιτητών, σε εκδήλωση στο Τμήμα τους, την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου, στον καθηγητή τους Περικλή Γκόγκα και τον υποψήφιο διδάκτορα Παναγιώτη Γουμενίδη.
Ενδιαφέρουσες και υλοποιήσιμες ιδέες
«Καινοτόμες» χαρακτήρισε κάποιες από τις ιδέες που παρουσιάστηκαν, ο καθηγητής Περικλής Γκόγκας, ο οποίος στάθηκε στο ότι δεν είναι απλώς κάτι θεωρητικό, αντιθέτως οι ομάδες φοιτητών έχουν δημιουργήσει συγκεκριμένο business plan για το άνοιγμα επιχείρησης και το πως το προϊόν τους θα λανσαριστεί στην αγορά, θα προωθηθεί και θα το αγοράσει ο τελικός καταναλωτής. Προς αυτό το σκοπό, το χθεσινό γεγονός, όπως μας είπε, αφορούσε περισσότερο τους τομείς marketing και προώθησης των ιδεών, για παράδειγμα μέσα από διαφημιστικά σποτ που δημιούργησαν, που ήταν «σχεδόν επαγγελματικά».
Γενικότερα, ο καθηγητής στάθηκε στην αξία οι φοιτητές να έχουν αυτοπεποίθηση, ότι πράγματι διαθέτουν ενδιαφέρουσες και καινοτόμες ιδέες, αλλά και γνώσεις, ώστε να τις κάνουν πράξεις.
Καθιερωμένο διδακτικό γεγονός
Το διδακτικό αυτό γεγονός έχει καθιερωθεί, αφού μετρά περισσότερο από μία δεκαετία ζωής, ενώ φέτος η εκδήλωση περιελάμβανε τα εξής: Poster Session: παρουσίαση στο αίθριο με την μορφή posters των καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών των φοιτητών μας που απευθύνεται σε πιθανούς επενδυτές στις επιχειρηματικές ιδέες. Promotional spot: προβολή τηλεοπτικού διαφημιστικού spot που δημιούργησαν οι φοιτητές για το προϊόν τους που απευθύνεται στον τελικό καταναλωτή του καινοτόμου προϊόντος.
Όπως μάς ενημέρωσε ο Περικλής Γκόγκας, οι ομάδες φοιτητών σε δεύτερη φάση διαγωνίζονται για τα 5 βραβεία Marketing και Promotion του μαθήματος: Καλύτερου Poster. Δημιουργικού στο spot. Καλύτερων Εφέ στο spot. Καλύτερου συνολικά spot. Στόχευσης καταναλωτή με το spot. Τέλος, στο πλαίσιο του μαθήματος γίνεται ταυτόχρονα και διαγωνισμός Stock Trading (συναλλαγές μετοχών) στην επενδυτική πλατφόρμα Investopedia. Ο/η φοιτητής/τρια που θα πρωτεύσει θα κερδίσει έναν mini projector.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News