Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Ακόμα και σε αποβιώσαντες επεκτείνεται το "σαφάρι" ανείσπρακτων οφειλών
Μπορεί οι ληξιπρόθεσμες οφειλές στη ΔΕΗ να έχουν μειωθεί κατά 100 εκατ. ευρώ εξακολουθούν να παραμένουν σε δυσθεώρητα ύψη αγγίζοντας τα 2,8 δισ. ευρώ. Από αυτά τα 500 εκατ. ευρώ των χρεών είναι στο πλαίσιο των οφειλών που έχουν ρυθμιστεί και εξυπηρετούνται, τα 700 εκατ. ευρώ αφορούν στους λεγόμενους τελικούς πελάτες - δηλαδή εταιρείες που έχουν κλείσει - και το υπόλοιπο 1,6 δισ. ευρώ είναι συσσωρευμένα ληξιπρόθεσμα χρέη καταναλωτών. Τα σχετικά στοιχεία έδωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Μανόλης Παναγιωτάκης, με μέρος των οφειλών αυτών να εντοπίζεται σε καταναλωτές στο νομό Ροδόπης, με συνέπεια και φέτος να συνεχίζεται η "βροχή" από εξώδικα σε οφειλέτες.
Εκατοντάδες εξώδικα έχει ήδη αποστείλει η ΔΕΗ σε πελάτες της στο νομό Ροδόπης με μεγάλες οφειλές, για χρέη που ξεπερνούν τα 2.000 ευρώ και μπορεί να αγγίζουν και τα 20.000 ευρώ, μια διαδικασία που συνεχίζεται και το τρέχον έτος. Ο σκοπός είναι ο διακανονισμός, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν διαταγές πληρωμής για τους οφειλέτες. Προσπάθεια της ΔΕΗ είναι να πείσει τους οφειλέτες της να διακανονίσουν τα χρέη τους προς τον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος. Η συνέχεια της διαδικασίας, αν κάποιος δεν ανταποκριθεί στο εξώδικο εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και συγκεκριμένα 15 ημερών, όπως αναγράφεται στο εξώδικο, και δεν προβεί σε διακανονισμό, προβλέπει τη ΔΕΗ να προχωρεί σε διαταγές πληρωμής.
Η ΔΕΗ έχει επιδοθεί σε ένα "σαφάρι" ανείσπρακτων οφειλών, που επεκτείνεται ακόμα και σε αποβιώσαντες, αφού τα εξώδικα αποστέλλονται αδιακρίτως ονομαστικά σε όσους παρουσιάζουν οφειλές, με συνέπεια συγγενικά ή άλλα πρόσωπα να ενημερώνουν περί του θανάτου του οφειλέτη. Τέτοιες περιπτώσεις υπήρξαν και στο νομό Ροδόπης.
Και τηλεφωνική όχληση
Παράλληλα πέρα των εξωδίκων η άλλη διαδικασία που ακολουθείται, είναι η τηλεφωνική όχληση. Η ΔΕΗ στο πλαίσιο εφαρμογής μέτρων για τη βελτίωση της ρευστότητας, συνεργάζεται όπως ανακοίνωσε με δικηγορικά γραφεία και εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, τα οποία αναλαμβάνουν να επικοινωνήσουν με πελάτες οι οποίοι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Στόχος πάντα όπως αναφέρει η ΔΕΗ, είναι η ενημέρωση των πελατών και η αναζήτηση εξατομικευμένων λύσεων για τη διευθέτηση των οφειλών τους.
Οι περιπτώσεις στη Ροδόπη αφορούν σε οικιακά, επαγγελματικά και αγροτικά τιμολόγια.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News