«Nοιώθω ότι μας κλέβουν με το γάντι», λέει τηλεθεάτρια που έπεσε θύμα τηλεπωλήσεων | xronos.gr
Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΣ

«Nοιώθω ότι μας κλέβουν με το γάντι», λέει τηλεθεάτρια που έπεσε θύμα τηλεπωλήσεων

19/12/12 - 12:00
DSCF8306.JPG

Μοιραστείτε το

Παρήγγειλε είδη προικός αξίας 800 ευρώ κατέβαλε την προκαταβολή και περιμένει… Το φουρνάκι έφτασε αλλά της τηλεφώνησαν να μη το χρησιμοποιήσει γιατί είναι ήταν προβληματικό και το ίδιο προβληματικό ήταν και το δεύτερο που παρήγγειλε για να το δωρίσει σε φίλη της με κινητικά προβλήματα?

Η επαναλαμβανόμενη προκλητική διαφήμιση των τηλεπωλήσεων γνωστού καναλιού της Καβάλας παρέσυρε τηλεθεάτρια της Κομοτηνής που παρήγγειλε είδη προικός αξίας 800 ευρώ κι ένα φουρνάκι καταβάλλοντας ως προκαταβολή το απαιτούμενο ποσό. Η γυναίκα παρέλαβε το φουρνάκι και πριν το ανοίξει της τηλεφώνησαν για να την ενημερώσουν ότι όλη η παρτίδα είναι ελαττωματική και να μην το χρησιμοποιήσει. Παράλληλα η Κυριακή Παπαδοπούλου που διαμένει στην Χρυσοστόμου Σμύρνης 3, στην Κομοτηνή, θέλησε να κάνει δώρο ένα φουρνάκι σε μια φίλη της που αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα. Και αυτή η παραγγελία εκτελέστηκε εν γνώσει της εταιρίας τηλεπωλήσεων που αναπτύσσεται μέσω του ΕΝΑ channel Kαβάλας ότι το συγκεκριμένο εμπόρευμα είναι ελαττωματικό και δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί. 
Η γυναίκα ζήτησε να ‘ρθει σε επικοινωνία με κάποιο υπεύθυνο, τηλεφωνεί καθημερινά και οι κοπέλες που απαντούν ευγενικά της λένε να μην ανησυχεί και θα ενημερώσουν για να της τηλεφωνήσουν, ο καιρός περνά, έχει στην κατοχή της τα δύο άχρηστα κατά τα λεγόμενά τους φουρνάκια, ενώ δεν της επιστρέφουν ούτε τις προκαταβολές.  Η κ. Παπαδοπούλου ήρθε στην εφημερίδα να δημοσιοποιήσει την περίπτωσή της για να μην πέσουν θύματα κι άλλοι απλοί άνθρωποι. «Νοιώθω ότι μας κλέβουν με το γάντι», θα πει. Οι περισσότεροι λειτουργούμε καλόπιστα και καλοπροαίρετα αλλά αυτοί ξέρουν πώς να φερθούν κρατώντας τις προκαταβολές αφού αμφιβάλλω αν κάποιος άλλος έχει την δική μου υπομονή και επιμονή να τηλεφωνεί συνεχώς και να μην γίνεται τίποτα. Να μην τους ενοχλεί. Τόχουν σύστημα γιατί πιστεύουν ότι ο άνθρωπος που έπεσε στα πλοκάμια τους θα παραιτηθεί των αξιώσεων όπως οι περισσότεροι».  
Ας ερευνηθεί το θέμα με τις τηλεπωλήσεις, κατά πόσο νόμιμα γίνονται, ποιοι είναι υπόλογοι τελικά για την ποιότητα των προϊόντων και πως μπορεί να θωρακιστεί ο καταναλωτής που παρασύρεται από τα διαφημιστικά μηνύματα.

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr