Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Estia Awards 2017: Πρώτο βραβείο για την πλατφόρμα διαδικτυακών παραγγελιών και υπηρεσιών
Το Social Taste project των Imperatus LTD και i-magic, του Κομοτηναίου Θοδωρή Μπατζάκα, κέρδισε το Gold Award στην κατηγορία “Use of Technology”.
Πιο αναλυτικά, τα πρώτα Estia Awards έγιναν μέσα σε μια λαμπρή τελετή στο Gazarte στο Γκάζι στην Αθήνα, και μάλιστα με χρώμα Κομοτηνής. Το Social Taste, project των Imperatus LTD και i-magic, πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία Use of Technology. «Αναγνωρίστηκε η καινοτομία και η σπουδαιότητα της δουλειάς μας. Πρόκειται για ένα σημαντικό βραβείο γιατί προέρχεται από την ίδια την αγορά στην οποία απευθυνόμαστε» θα πει ο ιδρυτής και product manager Θοδωρής Μπατζάκας στο ράδιο Χρόνος 87,5fm.
Σημαντική διάκριση
Tα Estia Awards είναι τα πρώτα βραβεία που αναγνωρίζουν την ποιότητα σε όλους τους κλάδους της ελληνικής εστίασης από τα εστιατόρια μέχρι τα café-bar και από τα burgers και την πίτσα μέχρι τα ζαχαροπλαστεία, τα juice bars και τις εταιρείες catering. Ο θεσμός επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που διακρίνονται για την ποιότητα των γευστικών τους προτάσεων, όπως επίσης την αριστεία και την καινοτομία σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας από την εξυπηρέτηση μέχρι τη διακόσμηση του καταστήματος και από την αξιοποίηση της τεχνολογίας μέχρι τις πράξεις κοινωνικής προσφοράς.
Στόχος των βραβείων, τα οποία και διοργανώνει η Boussias Communications και η έκδοση Hotel & Restaurant, είναι να αναδείξουν τους καλύτερους του κλάδου, αλλά και τις επιμέρους πρακτικές που εμπνέουν υγιή ανταγωνισμό και αναβαθμίζουν την ποιότητα της υπηρεσίας που λαμβάνει ο καταναλωτής.
Social taste: Μια επιτυχημένη πλατφόρμα
«Το social taste είναι η μοναδική αυτή την στιγμή στην Ελλάδα, και μια από τις μοναδικές στον κόσμο, πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει σε επιχειρήσεις εστίασης να δέχονται online παραγγελίες για φαγητό, για delivery ή take away. Είναι από τις μοναδικές πλατφόρμες που προσφέρουν τη δυνατότητα να έχουν αυτονομία οι επιχειρήσεις», μας εξηγεί ο κ. Μπατζάκας για τη λειτουργία της πλατφόρμας του, ενώ για το τι την κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες-ανταγωνιστικές, προσθέτει ότι «μέχρι τώρα έχουμε μάθει να μπαίνουμε σε πλατφόρμες όπως είναι το e-food και άλλα διάφορα τέτοια συστήματα και να βρίσκουμε εκεί την επιχείρηση που θέλουμε να παραγγείλουμε. Αυτό που διαφοροποιεί το social taste είναι το ότι η επιχείρηση πλέον λειτουργεί με τις δικές της δυνάμεις, δηλαδή βγαίνει στην ηλεκτρονική αγορά έχοντας το δικό της όνομα, το δικό της λογότυπο, τις δικές της εφαρμογές, τη δική της υπόσταση και παρουσία. Αυτό είναι κάτι που το αποζητούν οι μικρότερες επιχειρήσεις αλλά κοστίζει πάρα πολλά χρήματα, για να το αναπτύξουν, οπότε αναγκάζονται σε κάποιες άλλες λύσεις αναγκαστικά. Εκεί έρχεται το social taste και με ένα πολύ ανταγωνιστικό κόστος τους δίνει την δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν εκεί και οι επιχειρήσεις αυτές».
Online παραγγελίες: αναπτυσσόμενη τάση
Η Ελλάδα ακολουθεί σιγά-σιγά την τάση στις ΗΠΑ, η οποία περί το 2020 θα έχει το 50% των παραγγελιών της σε online μορφή της. Τα αντίστοιχα στοιχεία στην Ελλάδα υποδεικνύουν ότι ένας στους τέσσερις Έλληνες, το 2020, δεν θα χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του για παραγγελίες. «Το online αρχίζει και καλύπτει γρήγορα την διαφορά και είναι πάρα πολύ σημαντικό οι επιχειρήσεις να αρχίσουν να προετοιμάζονται για αυτό, πάντα είναι σημαντικό να προετοιμάζονται για τέτοιες τεχνολογίες», λέει ο κ. Μπατζάκας, προτρέποντας τους καταστηματάρχες στον χώρο της εστίασης να ...εστιάσουν στη λειτουργία τους μέσω ίντερνετ.
Μπορεί να φαντάζει «ξένη» για πολλούς από εμάς, όμως η παραγγελία μέσω ίντερνετ κερδίζει ολοένα και περισσότερους οπαδούς. Σύμφωνα με τον κ. Μπατζάκα, αυτό συμβαίνει, διότι έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα. «Είναι ευκολία το delivery, και αν υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις από τις οποίες προτιμάς να φας και δεν μπορείς να τις βρεις διαθέσιμες εκεί πλέον χάνουν το πελατολόγιό τους. Σε εμάς, ειδικά, μπορεί κανείς να προωθήσει το προϊόν του στους πελάτες του και να στείλει στοχευμένα τα μηνύματά του για ένα καινούριο πιάτο, μια καινούρια υπηρεσία, για μια καινούρια έκπτωση. Έχουμε συνεχείς ενημερώσεις και προσθέτουμε νέες τεχνολογίες, για παράδειγμα πριν από μια βδομάδα περίπου ενσωματώσαμε τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες μας, όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα να μπορούν να δέχονται πληρωμές με πιστωτική κάρτα και με άλλα μέσα ηλεκτρονικά, με pay pal για παράδειγμα.
Τώρα όλοι οι πελάτες των πελατών μας μπορούν να πληρώσουν με μια πιστωτική κάρτα. Μπορεί να γίνει πλέον η πληρωμή ηλεκτρονικά και είναι κάτι το οποίο έγινε αποδεκτό με πολύ ενθουσιασμό από τους συνεργάτες μας, γιατί το ζητούσαν οι πελάτες τους. Γίνονται συνεχώς καινούρια πράγματα όσο προχωρά η τεχνολογία και αυξάνονται οι απαιτήσεις, εκεί ίσως είναι και ένα από τα πολύ καλά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας», καταλήγει για τη θέση του social taste στον επιχειρηματικό κόσμο.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News