Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Στην εκδήλωση της παρουσίασης 32 προτάσεων, έγινε η βράβευση των πέντε καλύτερων στο κομμάτι του Marketing και της προβολής
Επαγγελματίες του τουρισμού και μάλιστα του «εναλλακτικού» σκοπεύουν να γίνουν επτά φοιτητές του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του τμήματος Οικονομικών Σπουδών. Το project τους παρουσιάστηκε μαζί με άλλες 31 επιχειρηματικές ιδέες, που κατήρτισαν ισάριθμες ομάδες φοιτητών, στη σχετική εκδήλωση που έγινε στο αμφιθέατρο της σχολής.
Στην εκδήλωση της παρουσίασης των προτάσεων, έγινε και η βράβευση των πέντε καλύτερων στο κομμάτι του Marketing και της προβολής. Η ομάδα -13- με το Project C-13 κέρδισαν το βραβείο του καλύτερου πόστερ, όμως ο υπεύθυνος καθηγητής Περικλής Γκόγκας σημειώνει μιλώντας στον «Χ» ότι το 90% των προτάσεων είναι πολύ αξιόλογες και με μικρές ή και καθόλου διορθώσεις, μπορούν να σταθούν στην αγορά και να είναι ανταγωνιστικές.
Μία από αυτές είναι το project C-13 το οποίο οι εμπνευστές του το περιγράφουν ως εξής. Κατ’ αρχήν πρόκειται για μια επιχειρηματική ιδέα εναλλακτικού τουρισμού που συνδυάζει το camping με τις ξενοδοχειακές παροχές. Η ομάδα θέλει να δημιουργήσει στη Χαλκιδική μία κοινότητα ξύλινων καλύβων, οι οποίες θα διατίθενται προς ενοικίαση με πολύ χαμηλό μίσθωμα που θα φτάνει τα 15 €. Από κει και πέρα όμως στο χώρο θα υπάρχουν πολλές επιλογές δραστηριοτήτων στις οποίες θα μπορούν να συμμετάσχουν οι τουρίστες, ενώ στο όλο εγχείρημα θα εμπλακούν και μεγάλα brands από το χώρο της εστίασης, της διασκέδασης και του τουρισμού εν γένει.
Οι φοιτητές έχουν βρει και τα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουν για την υλοποίηση της ιδέας τους που εκτός από τα ίδια κεφάλαια, είναι το πρόγραμμα ΕΣΠΑ και κάποιας μορφής μακροχρόνιου τραπεζικού δανεισμού. Στη δεύτερη φάση της επιχειρηματικής τους ιδέας σκοπεύουν να εστιάσουν στον τομέα του franchise. Δηλαδή, έχουν αποφασίσει ότι αφού λειτουργήσει το C-13 για μία σεζόν και μπορέσουν να συλλέξουν δεδομένα, τότε θα επιχειρήσουν να το προωθήσουν και σε άλλες περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος της Ελλάδας, χειμερινούς και καλοκαιρινούς. Όσο για το όνομα του Project, που είναι C-13 αυτό προέρχεται από το αρχικό της λέξης «community» που σημαίνει «κοινότητα».
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Το συγκεκριμένο μάθημα έχει πολύ μεγάλη προσέλευση φοιτητών και όπως λέει ο κος Γκόγκας «πολλές φορές τα παιδιά κάθονται ακόμα και στα σκαλιά». Αξίζει πάντως να παρατηρήσει κανείς ότι οι φοιτητές, οι ιδέες των φοιτητών περιστρέφονται γύρω από την τεχνολογία. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά το “pop up offer” το οποίο είναι μια εφαρμογή (ένα app) για κινητά τηλέφωνα το οποίο ενημερώνει το χρήστη της συσκευής για προσφορές και εκπτώσεις σε καταστήματα μέσα σε ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο, τον οποίο ο ίδιος ο χρήστης μπορεί να ορίσει.
Μία άλλη ομάδα φοιτητών σχεδίασε επίσης μία εφαρμογή (app) που σχετίζεται με την καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ). Αυτή η εφαρμογή μπορεί να ενημερώνει τους χρήστες της συσκευής στην οποία είναι εφηρμοσμένη, ότι κάποιος άνθρωπος σε κοντινή απόσταση χρειάζεται ΚΑΡΠΑ και έτσι να σωθεί μία ζωή.
Το έξυπνο κράνος είναι ακόμη μία ιδέα που διακινήθηκε στο αμφιθέατρο της Νομικής, με τους σχεδιαστές του να λανσάρουν ένα κράνος το οποίο μπορεί να δίνει στον χρήστη του πληροφορίες για το δρόμο, το οδόστρωμα, τον καιρό κ.α., είτε στο γυαλί του, είτε με ενσωματωμένο ακουστικό, αλλά πάντως αυτόματα. Γενικά η οδηγική συμπεριφορά φαίνεται ότι απασχολεί τους νέους, αφού παρουσιάστηκε ακόμη μία ιδέα σχετική με αυτήν. Πρόκειται για ένα σύστημα που εγκαθίσταται στο αυτοκίνητο και αποτρέπει την εκκίνησή του εάν ο οδηγός βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ ή ουσιών.
ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Βραβείο καλύτερου Poster απονέμεται στους: Μαρία Παπαθεοδώρου, Ιωάννα Παπαδοπούλου, Βασίλειος Συράκης, Σπυρίδων Στυλόπουλος, Χαράλαμπος Καρκατσάς, Κωνσταντίνος Βαπόρης, Ηλίας Τσιρανίδης για το επιχειρηματικό σχέδιο με τίτλο: «C13 Εναλλακτικός Τουρισμός».
Βραβείο δημιουργικού διαφημιστικού σποτ απονέμεται στους: Ιφιγένεια Γκαρά, Αλεξάνδρα Δημωκά, Δήμητρα Μπανάκου, Ευαγγελία Βεβησιου, Ευστρατία Σιμούλη, Χρυσοβαλάντου Τάκου για το επιχειρηματικό σχέδιο με τίτλο: «HeroLips».
Βραβείο εφέ διαφημιστικού σποτ απονέμεται στους: Αναστάσιος Καρπούζας, Ιωάννης Αναστασιάδης, Ελένη Ταξίδου, Πασχαλίνα Τόσιου, Μαρία Μακρή, Ραχήλ Γεροντίδου, Ειρήνη Γιαννακάκη για το επιχειρηματικό σχέδιο με τίτλο: «OikoClean».
Βραβείο καλύτερου διαφημιστικού σποτ απονέμεται στους: Δωροθέα Γεωργιάδου, Μαρία Διαμαντίδου, Αναστασία Κούκου, Ιωάννη Μποτσογλου, Αντώνη Κυρούδη, Αντώνη Ψυχούλα για το επιχειρηματικό σχέδιο με τίτλο: «ShampooShaker».
Βραβείο στόχευσης διαφημιστικού σποτ απονέμεται στους: Αθανάσιος Ραφαήλ Μίκιος, Παναγιώτης Μανιώτας, Εμμανουήλ Καμμας, Χριστίνα Ναντιράδου, Κωνσταντίνα Πιπίνα Ζλατίνη, Θεοδώρα Λάπατα για το επιχειρηματικό σχέδιο με τίτλο: «Makeup Overall».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News