Είναι το δημογραφικό, ηλίθιε!

Στο ελληνοτουρκικό φόρουμ απουσίαζαν σταντ του Δήμου Κομοτηνής ή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, κάποιο οποιοδήποτε έντυπο που να εκπέμπει Ελλάδα, ώστε να καταλάβουν και οι Τούρκοι επισκέπτες τη γεωγραφία και τις ομορφιές, αλλά και δυνατότητες της περιοχής μας. Η όλη οργάνωση έγινε με πολύ μεν προσπάθεια, αλλά δίχως να στοχεύσει στη διαφήμιση και της περιοχής. Ελάχιστα τοπικά προϊόντα έδωσαν το παρόν και προς τιμήν τους η Οινοποιία Ποτοποιία Θράκης, η Ζυθοποιία Μακεδονίας -Θράκης Βεργίνα, η φέτα Δουκίδη, τα κρασιά Κίκονες κι απουσίαζε ένα πλήθος άλλων προϊόντων που ήταν ευκαιρία να δειγματιστούν και να τα δοκιμάσουν οι εκατοντάδες επιχειρηματίες που πλημμύρισαν την Κομοτηνή και ιδιαίτερα τον χώρο του ξενοδοχείου «Αρκάδια».

«Ο Χρόνος» κάλυψε το συνέδριο μετέδωσε από το ραδιόφωνό του αποσπάσματα εισηγήσεων δηλώσεων, κατέγραψε μέσα από τα ρεπορτάζ το κλίμα, φωτογράφισε τις συναντήσεις, συνομίλησε με επισκέπτες, με δημοσιογράφους τουρκικών ΜΜΕ, με επιχειρηματίες που ήρθαν για τη συνάντηση κι έχει ασφαλή γνώμη και εικόνα. Είδε ότι η απουσία του Δήμου Κομοτηνής ήταν οφθαλμοφανής, ενώ θα μπορούσε να προβλεφθεί όπως και της περιφέρειας Αν.Μακεδονίας- Θράκης. Μεγάλη προσπάθεια να βρεθούν- όπως κ ι εν τέλει έγινε- μεταφραστές για τα τραπέζια των επιχειρηματικών συναντήσεων, αλλά δεν εκδόθηκαν δελτία Τύπου και δεν υπήρξε- πλην των τουρκικών ΜΜΕ- μεγάλη κάλυψη στα ελληνικά Μέσα. Αλήθεια, ο κ. Πεταλωτής τι έκανε; Eκτός κι αν δούμε τη διαχείριση της είδησης για λόγους σκοπιμότητας κι ασφάλειας να παίζει εκ των υστέρων.
Είχαμε μια ευκαιρία να κερδίσουμε κι ως τουρίστες όλους αυτούς τους επισκέπτες του φόρουμ. Δεν το καταφέραμε. Tουλάχιστον, να γνωρίζουμε τις αδυναμίες και να τις αποφύγουμε την επόμενη φορά. Ο Χρόνος κράτησε χαρακτήρα και στυλ, είχε εμφανή παρουσία και διευκόλυνε όσους συναδέλφους χρειάστηκε να κινηθούν στην πόλη ή να τηνγνωρίσουν καλύτερα.
Μ.Μ.

Προβλήθηκανσε καίρια σημεία με τα τοπικά προϊόντα
«Ο Χρόνος» κάλυψε το συνέδριο μετέδωσε από το ραδιόφωνό του αποσπάσματα εισηγήσεων δηλώσεων, κατέγραψε μέσα από τα ρεπορτάζ το κλίμα, φωτογράφισε τις συναντήσεις, συνομίλησε με επισκέπτες, με δημοσιογράφους τουρκικών ΜΜΕ, με επιχειρηματίες που ήρθαν για τη συνάντηση κι έχει ασφαλή γνώμη και εικόνα. Είδε ότι η απουσία του Δήμου Κομοτηνής ήταν οφθαλμοφανής, ενώ θα μπορούσε να προβλεφθεί όπως και της περιφέρειας Αν.Μακεδονίας- Θράκης. Μεγάλη προσπάθεια να βρεθούν- όπως κ ι εν τέλει έγινε- μεταφραστές για τα τραπέζια των επιχειρηματικών συναντήσεων, αλλά δεν εκδόθηκαν δελτία Τύπου και δεν υπήρξε- πλην των τουρκικών ΜΜΕ- μεγάλη κάλυψη στα ελληνικά Μέσα. Αλήθεια, ο κ. Πεταλωτής τι έκανε; Eκτός κι αν δούμε τη διαχείριση της είδησης για λόγους σκοπιμότητας κι ασφάλειας να παίζει εκ των υστέρων.
Είχαμε μια ευκαιρία να κερδίσουμε κι ως τουρίστες όλους αυτούς τους επισκέπτες του φόρουμ. Δεν το καταφέραμε. Tουλάχιστον, να γνωρίζουμε τις αδυναμίες και να τις αποφύγουμε την επόμενη φορά. Ο Χρόνος κράτησε χαρακτήρα και στυλ, είχε εμφανή παρουσία και διευκόλυνε όσους συναδέλφους χρειάστηκε να κινηθούν στην πόλη ή να τηνγνωρίσουν καλύτερα.
Μ.Μ.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News