Θεατρική παράσταση ανέβασε το Μουσουλμανικό Ιεροσπουδαστήριο Κομοτηνής

Δεσμεύσεις για την πληρωμή των δεδουλευμένων τους 7 μηνών, ζήτησαν οι εργαζόμενοι κλείνοντας το δρόμο με τα φορτηγά της εταιρίας για τον υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη και τον γεν. γραμματέα Δημοσίων Έργων Στράτο Σιμόπουλο που πραγματοποιούσαν αναγνωριστική επίσκεψη στο έργο «Θα ασκήσουμε πιέσεις, είμαστε νέα διοίκηση» δεσμεύτηκε ο κ. Σιμόπουλος κατανοώντας την οικονομική πίεση και απόγνωση που βιώνουν οι εργαζόμενοι
Πέρασαν κανονικά μετά το εργοτάξιο τον δρόμο προς τον κάθετο άξονα Κομοτηνής -Νυμφαίας -Μακάζα ο υπουργός Εσωτερικών και βουλευτής Ροδόπης Ευριπίδης Στυλιανίδης και ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος που θέλησαν να επιθεωρήσουν χθες το μεσημέρι τις εργασίες κατασκευής του μετά την επανεκκίνησή του προκειμένου να ενημερωθούν από τους εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρίας για την περαιτέρω πορεία του έργου και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του. Η άνοδός τους μέσω των 5 τούνελ που ήδη έχουν ολοκληρωθεί, την αποκατάσταση των φθαρμένων κομματιών από κατολισθήσεις και καθιζήσεις αλλά κι άλλα κομμάτια που είναι σε εξέλιξη τελικά δείχνουν ότι οι εργασίες δεν θα ολοκληρωθούν πριν το καλοκαίρι του 2013 οπότε όλα όσα γράφονται για παράδοση εντός του επόμενου δεκαπενθήμερου είναι χωρίς βάση και λογική.
Παρόντες στην επιτόπια επίσκεψη ήταν ακόμη ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Άρης Γιαννακίδης, ο εκτελεστικός γραμματέας της Περιφέρειας ΑΜ-Θ Κώστας Κατσιμίγας και ο τομεάρχης εκτέλεσης έργων της «Εγνατία Οδός ΑΕ» Δημήτρης Γεράρδης που έφθασαν μέχρι την οριογραμμή είδαν το τελωνείο και τα γραφεία που έχει ετοιμάσει με τις διαγραμμίσεις και τις πινακίδες η βουλγαρική πλευρά. Στην επιστροφή όμως όλους τους περίμενε μια έκπληξη αφού οι εργαζόμενοι είχαν παρατάξει φορτηγά και χωματουργικά μηχανήματα παράλληλα κλείνοντας την πρόσβαση επιστροφής στην πόλη του δρόμου. Εκεί αναγκάστηκαν όλοι να κατεβούν από τα τζιπ και να ακούσουν τα αιτήματα των εργαζομένων που εξαντλώντας όλα τ5α αποθέματα υπομονής έχοντας να θρέψουν τις οικογένειές τους είπαν ότι δεν αντέχουν άλλο. Ήδη η εταιρία τους χρωστά δεδουλευμένα 7 μηνών!
Ο γεν. γραμματέας δημοσίων έργων πάντως προσπάθησε με ηρεμία να μεταφέρει την δική του πρόθεση να εξαντλήσει την παρέμβασή του λέγοντας ότι με ενέργειές του πληρώθηκε το προηγούμενο τρίμηνο για το οποίο υπήρχε η αρχική δέσμευση ενώ διαβεβαίωσε ότι προοδευτικά θα δίνονται τα χρήματα που τους οφείλει η εταιρία. Μιλώντας σχετικά σημείωσε: «το συγκεκριμένο έργο, όπως και όλοι οι άξονες της Εγνατίας οδού είναι έργα βασικής προτεραιότητας για τη σημερινή κυβέρνηση. Με πείσμα, μέθοδο, επιμονή και πολύ δουλειά ξεπερνούμε πολλά υφιστάμενα προβλήματα και ξαναβάζουμε όλα αυτά τα έργα σε πορεία εκτέλεσης. Η παρουσία μου στη Θράκη σηματοδοτεί τον ενδιαφέρον της κυβέρνησης για την περιοχή αυτή για την οποία ο συγκεκριμένος άξονας, είναι βασικής αναπτυξιακής σημασίας». Οι εργαζόμενοι που είχαν συγκεντρωθεί μπροστά από τα φορτηγά σχετικά σύντομα άνοιξαν το ρεύμα επιστροφής και απεγκλώβισαν τους πολιτικούς φορείς που δεσμεύτηκαν ότι το έργο θα μπει στην κυβερνητική προτεραιότητα.
«Θέλω να διαβεβαιώσω και την τοπική κοινωνία ότι το επόμενο διάστημα η κυβέρνηση θα πέσει με όλη της τη δύναμη πάνω σε έργα τα οποία χρειάζονται ολοκλήρωση για να μπορέσουμε να επισπεύσουμε τους ρυθμούς εξόδου από την κρίση και να τονώσουμε την τοπική οικονομία» είπε ο κ. Στυλιανίδης και πρόσθεσε: « Η προσδοκία της τοπικής αγοράς από αυτό το έργο είναι σημαντική. Επιδιώκουμε την τουριστική ανάπτυξη αλλά και στήριξη όλων εκείνων των βιομηχανιών της περιοχής που εισάγουν πρώτη ύλη από τη Βουλγαρία και επανεξάγουν στις βόρειες αγορές προϊόντα, που παράγονται στην περιοχή μας πιστεύοντας ότι το έργο θα σηματοδοτήσει και την αλλαγή σελίδας και στη Ροδόπη και στη Θράκη, συμβάλλοντας και στην τουριστική και επιχειρηματική ανάπτυξή της». Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του κάθετου άξονα ο γεν. γραμματέας δημοσίων έργων διευκρίνισε ότι η ανάδοχος κοινοπραξία θα το ολοκληρώσει μέχρι το καλοκαίρι του 2013 οπότε ακόμη έχει πολύ νερό στο αυλάκι για να τον δούμε τον δρόμο να τίθεται σε κυκλοφορία αν στο μεταξύ δεν προκύψουν κι άλλα εμπόδια εκτός της οικονομικής κρίσης.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News