Μηχανοκίνητος αθλητισμός: θέαμα, ταχύτητα και «τρελές» πίστες | xronos.gr
ΚΟΜΟΤΗΝΑΙΟΣ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ 4X4 ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

Μηχανοκίνητος αθλητισμός: θέαμα, ταχύτητα και «τρελές» πίστες

20/11/15 - 0:00

Μοιραστείτε το

Στο οροπέδιο Καθαρού ο Κομοτηναίος συνοδηγός και το δικό του όχημα, έφεραν την πρώτη θέση στη μεσαία κατηγορία  Λάσκος Μάριος: «Η λέσχη Λασιθίου πάντοτε κάνει τον πιο απαιτητικό αγώνα του πρωταθλήματος λόγω εδάφους»

Με ένα Suzuki jimny σύντροφο και οδηγό τον προσωπικό φίλο Τσουρλάκη Βαγγέλη, ο Κομοτηναίος Λάσκος Μάριος επέστρεψε με την πρώτη θέση σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού 4x4. Πιο αναλυτικά το διήμερο 14-15 Νοεμβρίου στο οροπέδιο Καθαρού διεξήχθη από τη λέσχη 4x4 του νομού Λασιθίου to 6ο Wild Terrain στα πλαίσια του πανελλήνιου κυπέλλου 4x4, που περιλαμβάνει αγώνες σε όλο το μήκος και το πλάτος της Ελλάδας. Ο Λάσκος Μάριος, μέλος και ταμίας της λέσχης 4x4 Κομοτηνής, και το δικό του Suzuki κατάφεραν να κάνουν τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ πέντε αυτοκινήτων, με οδηγό τον Τσουρλάκη Βαγγέλη της λέσχης Ρεθύμνου, σε μία πίστα που συνδύαζε ταχύτητα με ανώμαλο έδαφος. Το αγώνισμα είναι χρονομετρημένο και οι διαγωνιζόμενοι πρέπει αφενός να κάνουν τον ταχύτερο χρόνο κι αφετέρου να παραμείνουν κάθε στιγμή εντός των ορίων της πίστας, ενώ κάθε μέρα πραγματοποιούνται τρεις με πέντε ειδικές διαδρομές. 

«Η λέσχη Λασιθίου πάντοτε κάνει τον πιο απαιτητικό αγώνα του πρωταθλήματος λόγω εδάφους, γιατί είναι ένας ιδιόμορφος χώρος και φυσικά έχουμε λάβει μέρος σε όλο το πρωτάθλημα, εκτός από έναν αγώνα στην Πάτρα, ενώ γενικά είχαμε πάντοτε καλές θέσεις. Η δυσκολία στη διαδρομή ήταν ότι το έδαφος είχε πολλούς βράχους και πέτρες και οι διαδρομές ήταν πολύ δύσκολες, καθώς οι περισσότερες απαιτούσαν και χρήση εργάτη, ο οποίος βοηθάει το αυτοκίνητο στα σημεία όπου δεν μπορεί να μπει μόνο του. Γι’ αυτό απαιτείται και η συμμετοχή συνοδηγού», μας ενημερώνει ο κ. Λάσκος για τις ιδιομορφίες της πίστας και τη δική του συμμετοχή, για να συμπληρώσει το σχόλιό του πως «η εμπειρία είναι μοναδική. Αυτού του είδους οι αγώνες απαιτούν όχι μόνο φυσική κατάσταση αλλά και καλή προετοιμασία οδηγού, συνοδηγού κι αυτοκινήτου. Πλέον τα αυτοκίνητά μας είναι σε ένα άλλο επίπεδο, δηλαδή δεν είναι απλά αυτοκίνητα, καθώς έχουν αγωνιστικές άδειες και δεν κυκλοφορούν στο δρόμο». 

Φυσικά και πρόκειται για ένα …παράξενο άθλημα, για το οποίο η προπόνηση δεν είναι εύκολη, καθώς μπορεί να διεξαχθεί μόνο σε ειδικές συνθήκες, δηλαδή στο βουνό. Συνεπώς, οι οδηγοί και οι συνοδηγοί της λέσχης Κομοτηνής προπονούνται συστηματικά στο βουνό, όχι σε τεχνητές πίστες, αλλά σε ελεύθερες διαδρομές που έχουν τον ίδιο δείκτη δυσκολία με τους πραγματικούς αγώνες. Ο κάθε αθλητής προσπαθεί να εξοικειώνεται με το αυτοκίνητό του, προκειμένου να γίνεται «ένα» μαζί του κατά τη διάρκεια του αγώνα. «Βέβαια για να φτιάξεις ένα αγωνιστικό όχημα χρειάζεσαι αρκετά χρήματα, γιατί οι προδιαγραφές έχουν ανέβει πάρα πολύ. Έχουμε χορηγούς που μας στηρίζουν στην προσπάθεια, κι έτσι καταφέρνουμε και πηγαίνουμε σε αγώνες σε όλη την Ελλάδα», τονίζει ο κ. Λάσκος σχετικά με τα χρήματα που δαπανούνται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Λάτρεις της αδρεναλίνης όσοι μπαίνουν μέσα στα οχήματά τους και διαγωνίζονται σε τέτοια πρωταθλήματος. Θέαμα και ταχύτητα σε «τρελές» πίστες, πάντοτε όμως σε ?πίστες ή σε ειδικά σχεδιασμένες ελεύθερες διαδρομές, διότι η ταχύτητα ανήκει στους αγώνες και όχι στους δρόμους, όπου η ζώνη και η τήρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας πρέπει να είναι πάντα στο νου των οδηγών. 

 Διονύσης Βοργιάς

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr