K. Πιερρακάκης: Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου | xronos.gr
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

K. Πιερρακάκης: Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου

05/04/23 - 12:29
K. Πιερρακάκης: Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου

Το έργο δημοπρατείται αυτή τη στιγμή

«Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα, θα καλεί ο πολίτης σε έναν αριθμό στον οποίο θα χρεώνεται η υπόθεσή του σε κάποιον υπάλληλο. Δημοπρατείται αυτό το έργο αυτή τη στιγμή, θα είναι έτοιμο πολύ σύντομα και θα αρχίσει να υλοποιείται στην δεύτερη τετραετία». Αυτό ανακοίνωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Όπως αναλυτικά διευκρίνισε «η γενική σύλληψη είναι τρία πράγματα, το gov.gr η οποία πρέπει να είναι η βασική πύλη που θα αλληλεπιδρά ο πολίτης με το Δημόσιο για όλες σχεδόν τις υπηρεσίες του κράτους, το δεύτερο είναι τα ΚΕΠ να ολοκληρώσουν το ιδρυτικό τους όραμα, να είναι το μοναδικό γκισέ του Δημοσίου και τρίτον το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης που θα είναι και τηλεφωνικό και κάποιου τύπου ψηφιακό κέντρο μέσω του gov.gr, όπου θα μπορείς να έχεις με μια στοχευμένη υπηρεσία και επαφή απευθείας με το κράτος, να λες το πρόβλημά σου και μετά να διοχετεύεται από αυτήν όποια άλλη υπηρεσία με προσωπική χρέωση».

Ο κος Πιερρακάκης επεσήμανε ότι σχεδιάζεται το ευρωπαϊκό wallet ταυτοτήτων, «υπάρχει και ένα σχετικό πρότζεκτ σε επίπεδο Βρυξελλών, όταν αποκτηθεί στο επόμενο διάστημα και περάσουν οι σχετικές ευρωπαϊκές οδηγίες με μια εφαρμογή θα ταξιδεύουμε εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr