Θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας στην Ιστορία είδε η Κατερίνα Οργαντζή | xronos.gr
ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ «ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΟ»

Θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας στην Ιστορία είδε η Κατερίνα Οργαντζή

24/06/20 - 11:56

Οι εξεταζόμενοι/ες έπρεπε να αναπτύξουν κριτική και συνθετική σκέψη

«Η γενική εικόνα των θεμάτων και με το παλιό και με το νέο σύστημα είναι ότι έχουμε θέματα που ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και κατανοητά, αλλά παρουσιάζουν κλιμακούμενη δυσκολία και σίγουρα απευθύνονται σε μαθητές/τριες πολύ καλά προετοιμασμένους/ες και που είχαν δουλέψει πολύ καλά μέσα στη χρονιά». Σε αυτές τις γραμμές συνοψίζεται η εντύπωση που απεκόμισε η εκπαιδευτικός Κατερίνα Οργαντζή για τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι συμμετέχοντες/ουσες στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα της Ιστορίας.

«Στο νέο σύστημα αξιοποιήθηκαν και νέες διδακτικές ενότητες» σημειώνει η κα Οργαντζή και λέει ακόμη ότι «η δυσκολία έγκειται στη Β ομάδα, όπου οι εξεταζόμενοι/ες έπρεπε να επιστρατεύσουν την κριτική τους ικανότητα και τη συνθετική του ικανότητα για να συνδυάσει τις ιστορικές πληροφορίες με τις πληροφορίες που του παρέχουν τα ιστορικά παραθέματα»

Κατά την άποψή της, ο χρόνος αν είχε οργανωθεί σωστά, ήταν επαρκής ενώ έχει και την εκτίμηση ότι  «τα παιδιά δεν διευκολύνθηκαν λόγω της πανδημίας, αν και υπήρχε μια σχετική παραφιλολογία. Υπήρχε μία περικοπή στης ύλης, που προσμετράται στα θετικά. Από κει και πέρα όμως τα θέματα σε επίπεδο δυσκολίας ήταν κοντά με τα θέματα των προηγούμενων ετών».

Στη γενική θεώρηση του μαθήματος, πάντως, η καθηγήτρια σχολιάζει: «Πρέπει να προσέχουμε πολύ στο μάθημα της Ιστορίας γιατί το διάβασμα πρέπει να είναι και ποιοτικό και ποσοτικό. Η επισήμανση είναι ότι οι μαθητές δεν πρέπει να αρκούνται στην αποστήθιση. Πρέπει να κατανοούν και να μάθουν να συνδυάζουν. Αυτό είναι το στοίχημα και όταν αυτό το καταφέρνεις, μπορείς να διεκδικήσεις έναν υψηλό βαθμό».

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr