Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Η ανάπτυξη του ΔΠΘ, η κατασκευή του φράγματος Ιάσμου και η απελευθέρωση της διέλευσης λεωφορείων από τον κάθετο άξονα αποτελούν στόχους για τον βουλευτή της ΝΔ
«Για το φράγμα Ιάσμου πρέπει να γίνει μία συνάντησή μου με τον περιφερειάρχη για να δούμε ποιες είναι οι προθέσεις του και ποια η κατάσταση που παραλαμβάνει και στη συνέχεια η πίεση θα μεταφερθεί προς την Αθήνα»
Το 2024 είναι κρίσιμο έτος για τα επόμενα βήματα και της Ροδόπης και της υπόλοιπης χώρας δήλωσε μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm και τον Δήμο Μπακιρτζάκη ο βουλευτής της ΝΔ Ευριπίδης Στυλιανίδης. Αναφέρθηκε σε μία σειρά σημαντικών έργων που υλοποιούνται ήδη στην περιοχή αλλά και στις προτεραιότητες που έχει θέσει προκειμένου να υλοποιηθούν έργα υψίστης σημασίας για τη Ροδόπη.
Ένα από αυτά είναι η κατασκευή του νέου Νοσοκομείου Κομοτηνής, έργο που έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται. Σημαντική θεωρεί επίσης την κατασκευή του εργοστασίου ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του φετινού καλοκαιριού.
Εκτός όμως από τα παραπάνω, σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν εγκρίσεις για νέα επενδυτικά σχήματα υφιστάμενων εταιριών που θα δημιουργήσουν περισσότερες θέσεις εργασίας, τα οποία «έχουν αρχίσει ήδη στην προετοιμασία και την υλοποίηση», όπως ανέφερε.
Το ΔΠΘ
Αυτό που εκκρεμεί είναι οι δεσμεύσεις για την ενίσχυση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και συγκεκριμένα η απόφαση για την ίδρυση του Τμήματος Εργοθεραπείας που προωθείται στην Κομοτηνή παράλληλα με τη δημόσια δέσμευση του πρωθυπουργού και του υπουργού Παιδείας ότι το ΔΠΘ θα γίνει το τρίτο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο στη χώρα με χωρική επέκταση σε Καβάλα, Δράμα και Διδυμότειχο.
«Το νομοσχέδιο είναι έτοιμο, έχει εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο και θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση για να μπορέσει αμέσως μετά να υλοποιηθεί. Επίσης αυξάνονται οι δαπάνες και έχουμε και το θετικό της διεθνοποίησης του ΔΠΘ με συνεργασίες που ξεκινούν με τις αγορές της Κίνας και της Αιγύπτου, που μπορεί να φέρουν σε δεύτερο χρόνο και ξένους φοιτητές» σημείωσε.
Η νέα ΚΑΠ
Εκκρεμότητα για τον Ευριπίδη Στυλιανίδη αποτελεί η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ), η εφαρμογή της οποίας έχει προκαλέσει κατά γενική ομολογία σύγχυση στους αγρότες όλης της χώρας, ιδιαίτερα στη δική μας όπως αποδείχτηκε και στην πρόσφατη διαμαρτυρία των αγροτών στην πλατεία Ειρήνης με τα τρακτέρ.
«Πρώτα από όλα θα πρέπει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να ξεκαθαρίσει τις πρακτικές εφαρμογής της ΚΑΠ σε σχέση με το πρασίνισμα, σε σχέση με χρήματα τα οποία δεν μπήκαν καταρχήν στην κύρια επιδότηση και πρέπει να μπουν μέσα από εφαρμογές αγροτικών πολιτικών που προβλέπει η ΚΑΠ. Εκεί πρέπει να δοθούν πρακτικές απαντήσεις από του υπουργείο και προς αυτή την κατεύθυνση πιέζουμε» ανέφερε.
Το φράγμα Ιάσμου
Στις προτεραιότητες του βουλευτή Ροδόπης παραμένει κι η κατασκευή του φράγματος Ιάσμου, το οποίο θεωρείται έργο ζωτικής σημασίας για την αγροτική οικονομία της Ροδόπης και της Ξάνθης. Χρόνια τώρα όμως, παραμένει σε προπαρασκευαστικό στάδιο υποσχέσεων.
Ο βουλευτής αναμένεται να συναντηθεί με τον νέο περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη το επόμενο διάστημα. «Η μελέτη έχει ολοκληρωθεί, στοίχισε περίπου 4,5 εκατ. ευρώ. Υπήρχε εκκρεμότητα σε επίπεδο Περιφέρειας της επικαιροποίησης του περιβαλλοντικού κεφαλαίου για να μπορέσει να είναι το σχέδιο προς ένταξη σε κάποιο πακέτο χρηματοδότησης. Πρέπει να γίνει μία συνάντηση μου με τον περιφερειάρχη για να δούμε ποιες είναι οι προθέσεις του και ποια η κατάσταση που παραλαμβάνει και στη συνέχεια η πίεση θα μεταφερθεί προς την Αθήνα για να μπορέσουμε να εντάξουμε το συγκεκριμένο έργο σε κάποιο χρηματοδοτικό εργαλείο, γιατί είναι ένα μεγάλο έργο, είναι έργο 200 εκατ. ευρώ και δεν είναι εύκολο να βρεθεί χρηματοδότηση γι’ αυτό» ανέλυσε.
Η απελευθέρωση της διέλευσης λεωφορείων στον κάθετο άξονα Κομοτηνής- Κίρτζαλι
Ανάμεσα στους στόχους του Ευριπίδη Στυλιανίδη είναι και η απελευθέρωση της διέλευσης λεωφορείων στον κάθετο άξονα Κομοτηνής-Κίρτζαλι, άλλο ένα χρονίζον ζήτημα του τόπου. Το θέμα χαρακτηρίζεται σύνθετο, καθώς όπως είπε χρειάζεται η σύμπραξη διάφορων Υπουργείων από την ελληνική πλευρά, και η συναίνεση της βουλγαρικής πλευράς.
«Η πίεση που ασκήθηκε από τις τουριστικές επιχειρήσεις της Βουλγαρίας στην υπουργό Τουρισμού της χώρας δεν της επέτρεψε να υπογράψει τη σχετική συμφωνία για τα λεωφορεία, γιατί φοβόντουσαν μην χάσουν πελατεία προς τον Νότο. Αυτό το ζεσταίνουμε ξανά. Είναι μία από τις προτεραιότητες μου και η πρώτη συνάντηση θα γίνει με τον υπουργό Εξωτερικών» δήλωσε.
Επιτροπή παρακολούθησης για την υλοποίηση του πορίσματος της Διακομματικής
Τέλος, αναφερόμενος στο πόρισμα της Διακομματικής Επιτροπής για την ανάπτυξη της Θράκης, παραδέχθηκε ότι κάποια από τα κεφάλαιά του δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι στιγμής. Αυτό αναμένεται να αλλάξει καθώς όπως έκανε γνωστό θα συσταθεί επιτροπή παρακολούθησης της υλοποίησής του το επόμενο διάστημα.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News