«Άριστα διατυπωμένα με διαβάθμιση δυσκολίας» | xronos.gr
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «2001 ΟΡΟΣΗΜΟ»

«Άριστα διατυπωμένα με διαβάθμιση δυσκολίας»

08/06/23 - 15:05
«Άριστα διατυπωμένα με διαβάθμιση δυσκολίας»

Σχολιασμός της Χημείας

Τα θέματα Χημείας στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι των Ομάδων  Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας σχολιάζουν στο www.xronos.gr οι καθηγητές του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης «2001 Ορόσημο» Αλεξάνδρα Φωλιά, Δημήτρης Φωλιάς, Γιώργος Παρναβέλλης, Γιώργος Αραμπατζόγλου.

Η ανάλυση:

«Τα θέματα Χημείας ήταν άριστα διατυπωμένα με διαβάθμιση δυσκολίας και κάλυπταν ένα ευρύ μέρος της ύλης.

Το Α’ Θέμα, όπου οι μαθητές εξετάζονται στη θεωρία ήταν βατό και δεν έκρυβε παγίδες. Στο Β’ Θέμα θεωρίας η διατύπωση ήταν ξεκάθαρη και τα ερωτήματα ήταν αναμενόμενα. Στο Γ’ Θέμα συναντούμε μια άσκηση «δουλεμένη» που εξετάζει αρκετά σημεία της ύλης. Τέλος, το Δ’ Θέμα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και η κορύφωση της δυσκολίας παρατηρείται στο ερώτημα Δ4. Εδώ εντοπίζεται το σημείο στο οποίο θα ξεχωρίσει ο άριστος μαθητής, καθώς απαιτούσε εις βάθος γνώση και κατανόηση της μεθοδολογίας αλλά και παρατηρητικότητα. Αξίζει να σημειωθεί πως στο Δ’ Θέμα τα ερωτήματα ήταν ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Σε γενικές γραμμές τα θέματα έδιναν τη δυνατότητα σε έναν πολύ καλά προετοιμασμένο μαθητή να αριστεύσει. Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια σε όλους τους υποψηφίους».

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr