Μ. Δαμκαλή: Θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας | xronos.gr
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «2001 ΟΡΟΣΗΜΟ»

Μ. Δαμκαλή: Θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας

08/06/23 - 13:33
Μ. Δαμκαλή: Θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας

Σχολιασμός της Πληροφορικής

Τα θέματα Πληροφορικής στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής στις Πανελλαδικές σχολιάζει στο www.xronos.gr η Μαριλένα Δαμκαλή, μαθηματικός με ειδίκευση στην Πληροφορική, από το φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης «2001 Ορόσημο».

Η ανάλυση:

«Τα θέματα στο μάθημα της πληροφορικής ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και ένας κατάλληλα προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε να ανταπεξέλθει.

Συγκεκριμένα, στο Α’ Θέμα όπου οι μαθητές εξετάζονται στη θεωρία δόθηκε έμφαση στην νέα ύλη. Στο β’ Θέμα συναντούμε επίσης κάποια ερωτήματα που αφορούσαν στη νέα ύλη αλλά φυσικά απαιτούνταν προσοχή στις εκφωνήσεις. Στο Γ’ Θέμα συναντούμε ένα πρόγραμμα με δομή επανάληψης και κλήση υποπρογράμματος όπου αυξάνεται ελάχιστα ο βαθμός δυσκολίας. Ειδικότερα, η δυσκολία εντοπίζεται στην υλοποίηση του προγράμματος. Ωστόσο, οι μαθητές που είχαν εξασκηθεί, έχοντας συγκέντρωση και παρατηρητικότητα μπορούσαν να το διαχειριστούν αποτελεσματικά. Τέλος, στο Δ’ Θέμα συναντούμε μια κλασική άσκηση με επεξεργασίες πινάκων. Τα ερωτήματα του Δ’ Θέματος ήταν βατά αλλά η λύση εκτενής, επομένως ένας μαθητής που είχε εξασκηθεί και γνώριζε εις βάθος τις μεθοδολογίες επίλυσης ασκήσεων μπορούσε να ανταποκριθεί επαρκώς.

Γενικά, οι ερωτήσεις ήταν κατανοητές, καθώς ήταν διατυπωμένες με σαφήνεια και δεν έκρυβαν ιδιαίτερες παγίδες.

Καλά αποτελέσματα και καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους».

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr