Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Πέντε καθηγητές/τριες αναλύουν τα θέματα
Με Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική συνεχίστηκαν σήμερα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψήφιους Γενικών Λυκείων.
Τα θέματα Χημείας σχολιάζουν στο www.xronos.gr η ομάδα καθηγητών/τριών Χημείας του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «Ορόσημο» Αλεξάνδρα Φωλιά, Δημήτρης Φωλιάς, Γιώργος Παρναβέλλης, Γιώργος Αραμπατζόγλου, Κώστας Νικόπουλος.
Η ανάλυση: «Τα θέματα Χημείας ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και δεν είχαν παγίδες.
Τα πρώτα θέματα θεωρίας ήταν βατά, επομένως ένας μαθητής διαβασμένος μπορούσε να ανταπεξέλθει. Το Γ’ θέμα ήταν απλό, επομένως ένας μαθητής που είχε γνώση της θεωρίας και της τεχνικής επίλυσης ασκήσεων μπορούσε να το προσεγγίσει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Έπειτα, το Δ’ θέμα –σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά- δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό. Ένα μαθητής που είχε εξασκηθεί μπορούσε να προσεγγίσει τα 2 πρώτα υποερωτήματα. Μόνο το τελευταίο υποερώτημα του Δ’ θέματος ήταν πρωτότυπο και απαιτούσε κριτική σκέψη. Δεν έχει ξαναζητηθεί σε πανελλήνιες τα προηγούμενα χρόνια και δεν υφίσταται αντίστοιχο θέμα στο σχολικό εγχειρίδιο. Στο υποερώτημα αυτό αντιστοιχούσαν 5 μονάδες στις 100.
Τέλος, τα θέματα δεν ήταν απαιτητικά ούτε από άποψη πίεσης χρόνου».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News