Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Τα τελευταία τους προεκλογικά χαρτιά έπαιξαν στο ΚΙΕΦ θέλοντας να παρουσιάσουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα, επενδύοντας στην πόλωση και στον ακραίο λόγο, για να προσελκύσουν και τους τελευταίους αναποφάσιστους ψηφοφόρους.
Πολλοί μετριοπαθείς και σκεπτόμενοι πολίτες της μειονότητας έχουν αντιληφθεί την προσπάθεια που γίνεται από το ΚΙΕΦ για μία απλή καταγραφή δυνάμεων και αποδοχής, χωρίς πρακτικό αντίκρισμα και όφελος. Και ότι τα νήματα αυτά τα κινεί ο γνωστός μηχανισμός για να ωφελούνται μάλλον λίγοι άνθρωποι που ηγούνται αυτών των προσπαθειών.
Υπερβάλλοντας, λέγοντας τις μισές αλήθειες και πλειοδοτώντας στο γνωστό αφήγημα περί ανύπαρκτων καταπιέσεων, που μόνο μάλλον αυτοί δεν τις υφίστανται ως εξέχοντα μέλη της κοινωνίας, με τις δουλειές τους και τα ταξίδια τους.
Για να παρουσιάζονται συγχρόνως ως θύματα αλλά και σωτήρες για τη μειονότητα, ενώ παίζουν άλλα παιχνίδια. Και αφού είδαν ότι λιγότεροι πολίτες έδιναν το παρόν στις προεκλογικές τους συγκεντρώσεις και συνάντησαν ένα μεγάλο κύμα αδιαφορίας, επιστράτευσαν το τελευταίο προπαγανδιστικό προεκλογικό όπλο.
Με την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια του ψευτομουφτή Κομοτηνής εκδόθηκε «φετφά» ανακοίνωση δηλαδή που διαβάστηκε στα τεμένη επιρροής του στην προσευχή της Παρασκευής, αποδεικνύοντας ξεκάθαρα ότι είναι πολιτικοθρησκευτικός ηγέτης.
Παροτρύνοντας τους πιστούς μετά το σχετικό κήρυγμα περί αγάπης, αλληλεγγύης, ανθρωπιάς, ομοψυχίας, μάλλον για λίγους και εκλεκτούς, να στηρίξουν το ΚΙΕΦ, που μόνο αυτό εκφράζει την «μουσουλμανική τουρκική μειονότητα».
Πλήρης εργαλειοποίηση της θρησκείας και της πίστης των απλών μουσουλμάνων, από τον ψευτομουφτή, που με το μανδύα του ανώτατου θρησκευτικού λειτουργού εκβιάζει συνειδήσεις.
Και προφανώς αναμιγνύεται ευθέως στα πολιτικά δρώμενα της χώρας και το μεγάλο αφεντικό του της οδού Ιώνων, αφού αυτός δίνει τις εντολές. Απροκάλυπτα χωρίς ίχνος διπλωματίας, για να ποδηγετήσουν τη μειονότητα, φέρνουν την πολιτική και στους χώρους λατρείας.
Τι συμφέρον όμως έχει να ψηφίσει κάποιος το ΚΙΕΦ με τον τρόπο που πολιτεύεται απλώς για να καταμετρηθούν δυνάμεις και αποδοχή σε Ροδόπη και Ξάνθη, χωρίς τη δυνατότητα εκλογής και εκπροσώπησης;
Για να διαφεντεύουν οι ίδιος ως αρχηγοί στη μειονότητα και με διχαστικό λόγο να λειτουργούν ως δύο παράλληλοι κόσμοι στη Θράκη; Γιατί να μην επενδύουν στη συνεργασία, στην ομόνοια, στην ισότητα, στην ισονομία και όχι στο διχαστικό και πολωτικό, με ένα ψευδεπίγραφο πολιτικά αφήγημα, περί μειονοτικών δικαιωμάτων;
Και όχι προς την κατεύθυνση βελτίωσης της καθημερινότητας, της επίλυσης βασικών προβλημάτων, για την καθημερινότητα, τη δουλειά, την εκπαίδευση και την άνοδο του βιοτικού επιπέδου ζωής για όλους μας, που είναι το ποθούμενο;
Όταν η Θράκη εκπροσωπείται στο κοινοβούλιο με τέσσερις μειονοτικούς βουλευτές, με ένα πλήθος αυτοδιοικητικών, δημάρχων, αντιδημάρχων και αντιπεριφερειαρχών; Αυτοί αλήθεια δεν εκφράζουν τη μειονότητα με βάση το αφήγημα του ΚΙΕΦ;
Η ελληνική πολιτεία δεν ενδιαφέρεται για τη μειονότητα με τόσα καλά που έχουν γίνει προς τη σωστή κατεύθυνση εδώ και χρόνια και εφαρμόζει ένα πλήθος ευεργετικών διατάξεων και ποσοστώσεων, στην εκπαίδευση, στην εργασία και στην καθημερινότητα στους μουσουλμάνους συμπολίτες μας;
Που ήδη κατέχουν και νευραλγικές θέσεις σε ιδιωτικές σε δημόσιες υπηρεσίες, στο νοσοκομείο, γιατί σπούδασαν όμως και κέρδισαν τη ζωή τους, όταν επί χρόνια κάποιοι ψευτοαρχηγοί προσπαθούσαν να τους κρατήσουν αμόρφωτους και φτωχούς, για να τους ελέγχουν πιο εύκολα και να τους ποδηγετούν με την γνωστή τους προπαγάνδα;
Μπορεί να ακούγεται αυτονόητο και ίσως θα έπρεπε να είναι αναμενόμενο και να το πράξουν όλοι οι πολιτικοί της μειονότητας, εν ενεργεία βουλευτές αλλά και υποψήφιοι ακόμα, για να στείλουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα στήριξης του δικού τους κόμματος στις ευρωεκλογές, αλλά το έκανε δημόσια μόνο ο βουλευτής Ιλχάν Αχμέτ.
Δίνοντας ξεκάθαρο μήνυμα στήριξης του κόμματος του στη μειονότητα και αναφέρθηκε στους λόγους γιατί δεν πρέπει να στηρίξει κάποιος το ΚΙΕΦ. Ακυρώνοντας το αφήγημα τους.
Αφού εδώ και 15 χρόνια παρουσίας δεν εκλέγει κανένα ευρωβουλευτή και αφετέρου με τον τρόπο που λειτουργεί, δεν μπορεί να πιέζει το κέντρο για να γίνονται πράγματα επ’ ωφελεία μας στην περιοχή.
Παρόμοια δήλωση άραγε μπορεί να κάνει για τη Νέα Αριστερά ο έτερος βουλευτής Οζγκιούρ Φερχάτ, που προτίμησε τη βολική για αυτόν αφωνία, όπως και οι δύο μουσουλμάνοι βουλευτές της Ξάνθης;
Αν το έκαναν θα δυσκόλευαν κατά πολύ το ΚΙΕΦ να επικρατήσει στους δυο νομούς και η πρωτιά θα ήταν άπιαστο και ανέφικτο όνειρο. Αφού θα έστελναν οι ίδιοι τα μηνύματα στους ψηφοφόρους τους, για να στηριχθούν τα κόμματα τους.
Εξάλλου το ερώτημα που μπαίνει διαχρονικά είναι αν τελικά πιστεύουν πραγματικά στην ιδεολογία, τις προτάσεις, τις ιδέες και τις θέσεις του κόμματός τους. Εκτός αν τα χρησιμοποιούν ως εφαλτήρια για να εκλέγονται, αλληθωρίζοντας στην προξενική αυλή και στο μειονοτικό κόμμα.
Δεν έχουν δηλαδή τη δική τους εκλογική δύναμη και ανθρώπους που τους πιστεύουν και τους στηρίζουν, αλλά δανεικές ψήφους που θα πρέπει να τις επιστρέφουν πίσω σε κάθε ευκαιρία, όταν παρουσιάζεται η ανάγκη στο γνωστό σύστημα.
Ω γέγονε-γέγονε, αναφορικά με το μήνυμα που θα στείλουν πλέον οι Έλληνες στην κάλπη, αφού οι περισσότεροι βέβαια που θα ψηφίσουν έχουν αποφασίσει. Όπως αντίστοιχα και αυτοί που δεν θα ψηφίσουν, φέρνοντας ίσως για πρώτη φορά την αποχή, πρώτη δύναμη και με διαφορά.
Που αυτό σημαίνει ότι ο νικητής που θα ξεπεράσει ακόμα και το30% θα έχει πραγματικά την αποδοχή του 15% του εκλογικού σώματος στην Ελλάδα. Μάλλον αυτό δεν είναι και τόσο παρήγορο και δημοκρατικό, αλλά τραγικό.
Την επιστολική ψήφο επέλεξαν παρά τη γενικότερη αδιαφορία πολλοί νέοι πού βρίσκονται μακριά από τις εκλογικές τους πατρίδες και μάλιστα οι αριθμοί είναι τόσο ανεβασμένοι που σημαίνει ότι ουσιαστικά το σύστημα αυτό πρέπει να χρησιμοποιείται στο μέλλον και για τις εθνικές εκλογές.
Δεν κοστίζει και δίνει λύση σε πολλούς ετεροδημότες . Όσον αφορά το παλιό σύστημα των ετεροδημοτών που ταξίδευαν με όλα τα μέσα για να ψηφίσουν, εκεί φαίνεται ήταν κάθετη η πτώση της τάξης του 20 με 30%, που δεν θα έρθουν στην ιδιαίτερη πατρίδα τους να ασκήσουν το δικαίωμα τους.
Ήταν αναμενόμενο, αφού μέσα σε μια χρονιά από τον περασμένο Ιούνιο, είχαμε πέντε εκλογικές αναμετρήσεις που κλήθηκαν οι Έλληνες να πάνε στις κάλπες για να ψηφίσουν. Σε δυο εθνικές και δυο αυτοδιοικητικές εκλογές αντίστοιχα και τώρα στις ευρωεκλογές, που ευτυχώς δεν θα έχει επαναληπτικές.
Το τερματίσαμε μάλλον παντελώς απ’ ότι φαίνεται. Συνεπώς το μόνο όπλο για να καταπολεμήσουν τη μεγάλη αποχή, είναι να καλλιεργήσουν σωστά το πνεύμα της επιστολικής ψήφου.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News